Copii de marcă, noi şi second hand…

Reclame. de pe facebook cetire:

Haine copii de marcă

şi

Haine copii noi şi second hand

Dincolo de partea haioasă – adică ar fi de râs dacă n-ar fi de plâns – mă gândesc că s-ar putea organiza un concurs de povestiri SF cu tema „Copii de marcă, noi şi second hand”. Chiar mi-ar plăcea să-l organizeze cineva. (L-aş organiza chiar eu, da habar n-am ce-aş putea da drept premiu şi de unde aş putea scoate un juriu cât de cât competent :twisted:)

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, elucubraţii, nemulţumiri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Copii de marcă, noi şi second hand…

  1. Doru zice:

    :)))) asta mi-a amintit ce ceva

    Am vazut un afis pe geamul unui magazin cu chestii pentru bebelusi, care arata cam asa:

    *medicamente
    *ceaiuri
    *scutece
    *haine
    *nounascuti

    :))

    Apreciază

  2. balinferi zice:

    Ce ziceţi de:
    Mari reduceri de sărbători: două sicrie la preţ de unu.

    Apreciază

  3. Vero zice:

    @ Doru & Balinferi: 😀 😀 😀

    Apreciază

  4. Loredana zice:

    Sau titlul propus, dar neutilizat in cele din urma pentru un articol despre afaceri cu sicrie: „Afacerea cu sicrie prinde viata”.

    Apreciază

  5. Missouri Kitty zice:

    Mama scrie un bilet doamnei diriginte, prin care îl scuteşte pe Ionel de la cursuri:
    „Doamnă profesoară, Ionel stă acasă că taică-său a făcut gripă şi porcul trebuie hrănit…” 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

