Gânduri mai mult sau mai puţin răzleţe

Am dat peste un soi de bilanţ al Gaudeamus-ului – aici. Mi-a plăcut că am găsit Sfidarea pe locul 4 într-un top 5 al vânzărilor de la Nemira. M-am bucurat de parcă aş fi scris-o eu 😛 Oricum am înşirat pe hârtie (pardon, pe ecran) fiecare cuvinţel din versiunea românească – în fine, probabil cu câteva excepţii, presupun c-o mai fi schimbat redactorul câte ceva :mrgreen:
Şi, apropo de Gaudeamus, există şi impresii nefavorabile

*

În Axis, unul dintre personajele principale se numeşte Lise – şi eu îi tot zic Rose, habar n-am de ce 😛 Poate mi-am redescoperit năravul de a inventa, de când cu povestea pe care m-am apucat s-o scriu – aici. Am reuşit s-ajung la episodul 3 – nu ştiu cât o să continui, nu ştiu de fapt câţi cititori am, dar numărul celor care votează e în scădere :mrgreen:
Poate o să continui şi dacă o să rămân fără votanţi – dar nu pe blog. Cu toate că blogul e un mod de a-mi impune să scriu – aşa cum scriam în deceniul trecut pentru concursuri 😈
Altminteri, dacă e vorba să scriu pentru sertar… hm! Am mai lăsat baltă şi altele 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

