Adunarea, bat-o vina…

Mătuşa Pia are, după socotelile ei, făcute, zice ea, cu creionul pe hârtie, 87 de ani + 7 luni = 94 de ani.

Nebună ea, dar mai nebună eu, fiindcă m-am apucat să-i explic că nu-i aşa! 😆

Rezultatul: s-a supărat şi mi-a închis telefonul 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, mătuşa Pia, nemulţumiri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Adunarea, bat-o vina…

  1. Shauki zice:

    Cat de amuzanta e Matusa Pia asta :))) Macar te distrezi si tu! 😀 Si ne distrezi si pe noi, bineinteles. :))

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Pe moment, când urlă în telefon de mă tem c-o să crape ceva în ea, nu s-ar putea spune că mă distrez… 😦
    Însă azi am repurtat o victorie, am reuşit s-o conving că abia la primăvară o să-mplinească 88 de ani şi că până la 94 mai va! În fine, n-a părut convinsă chiar mie-n sută, a cedat doar aşa, cu jumătate de gură… Sunt curioasă dacă mâine mai reia discuţia sau ba 🙂

    Apreciază

  3. mosu zice:

    Matusa Pia are dreptate. Fiecare varsta are matematica ei… 🙂

    Apreciază

    • Vero zice:

      🙂 Frumos spus, şi adevărat, poate chiar în mai multe sensuri…
      Din păcate, mătuşa Pia s-a reîntors mai degrabă la matematica copilăriei, e ca un ţânc care nu pricepe că, dacă vrea să ştie câte mere are, nu trebuie să numere şi perele, un ţânc nevos, care urlă şi bate din picior…

      Apreciază

  4. Pingback: Cuvinte din trecut – Mătuşa Pia | VERONICISME

Lasă un răspuns

