„Noutăţuri”

METEOR PRESS

Pentru persoanele dornice să-şi lărgească  (cu folos :twisted:) sfera relaţiilor, am tradus Regulile Networkingului, de Rob Yeung.

Dar n-o să găsiţi cartea la actualul târg, la Gaudeamus. Din câte ştiu eu, e încă la tipografie.

*

Completare ulterioară (14.12.2009)

Cartea a apărut (ieri am reuşit să intru şi eu în posesia ei), şi arată exact aşa cum se vede în imagine. E pătrată! Nu se potriveşte prea grozav în bibliotecă, dar altminteri formatul e simpatic – mi se pare o spargere reuşită a tiparelor în acest domeniu! 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

