Leapşa cu efect întârziat

Am găsit aici, cu relativ mare întârziere, o leapşă care mi se adresează şi mie (printre mulţi alţii), aşa că o să răspund:

Iată despre ce e vorba:

„1. care e madlena domniei voastre?
2. dar baubaul din farfurie?”

1. Daţi-mi cartofi prăjiţi cu ochiuri (moi, cu gălbenuşul lichid), şi sunt în culmea încântării 😆 Pe locul doi e friptura la grătar, dulciurile vin pe locul trei.

2. Aici lista e lungă, am fost mofturoasă de când mă ştiu, dar o să înşir câte ceva:
În primul rând, nu pun gura pe conopidă (decât dacă e murată), detest ardeii umpluţi, dovleceii sub orice formă, mâncărurile dulcege ( să n-aud de mâncarea de gutui sau de morcovi), ciorba de burtă, ciorbele în general (mănânc zeama şi reuşesc să las în farfurie zarzavatul aproape uscat), urda, ghiveciul, zacusca (dacă nu e de ciuperci)… şi cred că mai sunt şi altele, dar nu-mi vin acum în minte 😛

Nu dau leapşa mai departe, că mi-e lene să mă gândesc cui, dar se poate servi oricine vrea 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

