Toamna antologiilor

fictiuni- millennium E o altă antologie pregătită de Millennium Press pentru târgul de carte Gaudeamus, aşa cum ne anunţă editorul pus pe surprize, cuprinde tot autori români şi include una dintre povestirile mele, numită Rayadatys.

Numele celorlalţi autori se pot afla de pe coperta IV.

Le urez tuturor iubitorilor SF-ului românesc lectură plăcută şi, între timp, îi invit pe cei care au zece minute de prisos să citească, aici, începutul poveştii mele „interactive”, despre care am dat de ştire prin „declaraţia” de mai jos.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, lumea cărţilor, surprize plăcute și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Toamna antologiilor

  1. Stefana zice:

    Acum trebuie sa zic eu felicitari. 🙂

    Apreciază

  2. Oana zice:

    Nu numai felicitari, dar fara un autograf marca Vero nici nu vreau sa vad cartea 😀 Nu stiu cum o rezolvi cu Horia, dar vreau autograful ala.

    Apreciază

  3. uglybadbear zice:

    @oana: cine cere, primeste 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

