Consolare

Am ajuns la concluzia că, după toate probabilităţile, povestirile mele nu vor ajunge niciodată să fie adunate într-un volum care să vadă lumina tiparului. Aşa că, în chip de consolare :twisted:, am modificat pagina acestui blog care le era dedicată – în sensul că le-am înşirat pe toate (toate cele scoase în lume pe câte undeva) cu link-uri către cele postate pe Internet.  Fiindcă aşa mi s-a năzărit 😀

Povestirile mele

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, elucubraţii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Consolare

  1. Stefana zice:

    Foarte buna ideea! Nu si pesimismul. 🙂

    Apreciază

  2. Oana zice:

    Ba eu zic sa nu te grabesti sa tragi astfel de concluzii.

    Apreciază

Lasă un răspuns

