Sictir!

„Buna ziua. Acesta este un mesaj înregistrat din partea Partidului Democrat Liberal. Dacă doriţi să-l ascultaţi, apăsaţi tasta 1. Dacă nu, vă rugăm să închideţi şi să ne scuzaţi pentru deranj.”

Ei bine, NU. NU VĂ SCUZ. Cine vă dă dreptul să-mi tulburaţi liniştea cu ţârâitul telefonului? Poate dormeam, poate ascultam muzică, poate mă uitam la o emisiune TV interesantă, poate eram absorbită de lectura unei cărţi, poate eram la budă… Cine vă dă dreptul să intraţi în casa mea cu porcăria voastră de campanie electorală? Aţi găsit ceva mai bun decât maşinile cu megafoane care umblă pe străzi? Ce caută mesajul vostru înregistrat în apartamentul meu? Sictir!

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Sictir!

  1. Jen zice:

    pentru chestiile astea mi-am activat eu caller id. in campania trecuta ma suna in fiecare zi cate un partid, asa ca acum nu mai raspund nici unui necunoscut… si cum doar 4 persoane au numarul meu de fix, e foarte liniste 🙂

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Nu ştiu exact cum e treaba cu caller ID – înţeleg că vezi numărul celui care te sună. Şi întreb şi io, ca proasta, dacă e posibil ca telefonul să sune numai atunci când numărul apelantului e cunoscut…

    Apreciază

  3. Vania zice:

    Până acum, n-am avut bucuria…

    Apreciază

  4. Stefana zice:

    Ca bine le spui, tushica!

    Apreciază

  5. alexbuhu zice:

    Acceptati un schimb de link cu blogul meu, http://ibuhu.com ?
    Daca da lasa-ti un mesaj pe blog.

    Apreciază

  6. voicunike zice:

    Tushica cum merge lucrul la Axis? Fata de Spin cum ti-se pare pina acum? Vii la tirg?

    Apreciază

    • Vero zice:

      Lucrul la Axis merge bine, nepoate. Pare o carte bună, deşi nu se ridică la înălţimea Turbion-ului (Spin). Însă asta e o părere… provizorie, ca să zic aşa, deocamdată n-am parcurs decât un sfert din roman:)
      La târg am de gând să vin – dar nu promit 🙂

      Apreciază

  7. Oana zice:

    Mai bine decat sa-ti bata cu pumnii in usa, crede-ma.

    Apreciază

  8. balinferi zice:

    Tristă situaţie… Nu am habar pe cine să votez dintre un marinar, clanul Iliescu- Hrebeciuc şi Dinu Patriciu! Aş merge pe mâna lui Vadim, el măcar are o scuză. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

