Vreau o felie!

vreau o felieNu sărbătoresc nimic şi nu ştiu de unde a fost luată poza asta (am primit-o prin e-mail, alături de altele aşijderea), dar aş mânca măcar o felie… O felie maaare, maaare de tooot… 😀

Păcatul lăcomiei pare să fie cel mai greu de evitat! 😈

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, elucubraţii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Vreau o felie!

  1. voicunike zice:

    Arata al naibii de apetisant ! Imi lasa gura apa!

    Apreciază

  2. Stefana zice:

    Asta-i o poza de-a dreptul indecenta. 🙂

    Apreciază

  3. Lady Io zice:

    Eu cred ca cel al mandriei este cel mai greu de evitat, si de obicei din el izvorasc multe altele.
    Arata bine tortul :-), ca sa revin la subiect.

    Apreciază

  4. bebe zice:

    Eu as minca restul! 😀

    Apreciază

  5. Vero zice:

    @voicunike şi bebe: Nu am nimic împotrivă dacă vreţi să mâncaţi voi doi restul! 🙂

    @ Lady Io: Eu zic că mândria nu m-a copleşit niciodată (dacă această afirmaţie nu e cumva prin ea însăşi o dovadă de mândrie :twisted:), dar cu lăcomia am avut întotdeauna probleme 😀

    @ Ştefana: Am primit un e-mail cu 44 de astfel de poze „indecente” (dacă nu cumva le-am numărat greşit)! Dar n-am pus decât una pe blogul ăsta şi două pe blogul celălalt – adevărul e că mi-a fost lene să pun mai multe 😛

    Apreciază

  6. Lady Io zice:

    Da, este o afirmatie generala referitoare la specia umana. Pentru ca asa se explica multe: de la razboaie la cumpararea unui BMW de catre o familie care sta cu chirie intr-o garsoniera (am exemple concrete in acest sens, chiar la mine pe strada :-))

    Apreciază

Lasă un răspuns

