Se întâmplă din nou…

Dansand pe MarteSe întâmplă, din nou, ceea ce nu s-a mai întâmplat de mult. Îmi apare o altă povestire pe hârtie, în cuprinsul unei antologii. Ştirea e oficială, oferită, zic eu, de cea mai demnă de încredere sursă – în această privinţă, evident.

E una dintre puţinele mele povestiri scrise în mileniul III. Pentru că în mileniul II m-am străduit să fiu scriitoare, iar în mileniul III am reuşit să fiu traducătoare 😛

Oare faptul că viaţa noastră acoperă hotarul dintre două milenii e un privilegiu? 🙂

* * *

ACTUALIZARE (05.11.2005): Antologia vine la Gaudeamus!

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, elucubraţii, lumea cărţilor, surprize plăcute și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Se întâmplă din nou…

  1. Stefana zice:

    Acum pare mai mult blestem.

    Apreciază

  2. to-morrow zice:

    Ca sa fii un traducator bun trebuie sa ai ceva scriitoricesc in tine! Felicitari! Cand gasesc cartea, o cumpar cu siguranta.

    Apreciază

  3. Vero zice:

    @Ştefana: Nu mă refer la „hibele” vremurilor pe care le trăim. Dacă stai să te gândeşti, îţi dai seama că nici o generaţie n-a prins vremuri cu adevărat bune. De exemplu, bunica mea a avut parte de două războaie mondiale, de o rebeluine legionară şi de o dictatură a proletariatului :mrgreen: Mă gândeam pur şi simplu la o viaţă trăită la cumpăna dintre milenii. De fapt e o abstracţiune, aparent fără corespondent în planul fizic, dar cred că are un oarecare impact, chiar dacă nu-l conştientizăm… În fine, filozofia nu e marele meu talent… 😛

    @to-morrow: Cartea poate fi comandată în avans, de aici. Iar povestea mea e o nimica toată (3 pagini standard).

    Apreciază

  4. voicunike zice:

    Felicitari tushica!
    Off topic-Te rog ajuta-ma sa fac rost de volumul 1 din seria Star Wars=Amenintarea Fantomei,platesc gras si oricit !

    Apreciază

    • Vero zice:

      Mulţumesc, nepoate!
      Dar „Ameninţarea Fantomei” nu o am, nici nu cunosc pe nimeni care s-o aibă. (De fapt, relaţiile mele cu fandomul SF & F & H se rezumă la comunicarea prin Internet. Altminteri nu mă învârtesc printre iubitori ai genului.)

      Apreciază

  5. voicunike zice:

    Poate or vedea si altii tushica!

    Apreciază

  6. bebe zice:

    Stiu ca producerea de texte sf este total neproductiva dpdv material, prin urmare este o pierdere de timp, dar ma bucur cind oameni care stiu sa scrie cu adevarat bine sf trec peste asta(tocmai pentru ca stiu sa scrie sint si buni traducatori)!Intr-o antologie care cuprinde si autori romani Ana Veronica Mircea este obligatorie!Sa mai spun ca voi lua cartea nu mai are sens!

    Apreciază

Lasă un răspuns

