M-am ţicnit

Blogul T-B
M-am ţicnit, nu ştiu dacă definitiv şi irevocabil – dar şanse există.

Cu alte cuvinte, sufăr de o formă de blogomanie acută, cu tendinţe de cronicizare. În dreapta se poate vedea ultimul simptom al bolii :mrgreen:  Obiectul nu dă pe-afară de vizitatori (dimpotrivă – dar să nu mai spuneţi nimănui!), însă pe mine mă ajută să-mi irosesc mai mult timp, ceea ce e mare lucru, nu-i aşa? 😈

Cum va place

Mai grav e că se întrevede o altă criză (deja anunţată, după cum se poate observa – tot în dreapta) şi, dacă nu reuşesc s-o sugrum înainte de a ieşi din găoace, am de gând să anunţ şi momentul declanşării, fiindcă, dacă o fi să fie, n-o să poată exista decât dacă va reuşi să atragă câţiva cititori fideli.

Cam asta ar fi. Dacă nu aveţi altceva mai bun de făcut, îmi puteţi ura, după plac, „însănătoşire grabnică” sau – cum să-i zic eu? – „boală cu folos”. 😆

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, elucubraţii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la M-am ţicnit

  1. http://blogqed.blogspot.com/2009/10/premiu-de-dat-mai-departe.html
    se cheama addictie
    sau …drog
    sau…narcotic
    deci cum sa putem ura altceva decat dependenta usoara si placuta
    🙂

    Apreciază

  2. to-morrow zice:

    Sunt curioasa in legatura cu blogul „As You Like It” (cum ar fi spus domnul Shakespeare). De ce vede lumina internetului de abia pe 15 noiembrie?

    Apreciază

  3. voicunike zice:

    Tushica ma sperii! sper sa fie oarece fumuri de tinerete tirzie,si nu altceva! 😀 😕

    Apreciază

  4. Vero zice:

    @ to-morrow: Adevărul e că mă bate gândul să-ncropesc un soi de poveste… interactivă. Adică să pun pe blog o bucăţică (de preferat nu prea lungă, ca să nu pape prea mult din timpul potenţialilor cititori), să mă opresc într-un punct critic şi să-i întreb pe aceeaşi cititori – presupunând că vor exista – ce întorsătură ar prefera să ia lucrurile (un sondaj cu două-trei variante). După care să continui în funcţie de rezultat, şi aşa mai departe. Numai că respectiva poveste trebuie să aibă şi un început adecvat, pe care sper să-l pot ticlui până la 15 noiembrie – dacă nu cumva mă răzgândesc între timp şi las totul baltă înainte de a începe, ceea ce e foarte posibil :mrgreen: Dar în momentul de faţă mi se pare că ar fi o jucărie pe gustul meu – dacă aş reuşi să-mi găsesc timp pentru ea şi să atrag măcar vreo trei cititori 🙂

    @voicunike: Atunci urează-mi „însănătoşire grabnică”, nepoate! 🙂

    Apreciază

  5. Lady Io zice:

    Am trecut si eu prin asta. Si inca mai trec. Asociatia dependentilor de bloguri anonimi nu exista inca, nu?

    Apreciază

Lasă un răspuns

