Inechitate

I’m translating Catching Fire; my cat is catching a nap

Adică, în traducere literară, eu trag din greu la tradus, iar motănilă trage un pui de somn… 😛

Sau, ca o altă variantă, fiecare prinde ce poate! 😈  

IMG_1614

IMG_1617

IMG_1620

IMG_1622

IMG_1623

Alte fotografii pe aceeaşi temă şi-au găsit locul pe blogul jivinei somnoroase 🙂

Completare: N-am rezistat ispitei, l-am mai fotografiat şi în seara asta. N-am reuşit să-l încadrez prea bine şi, până să repet fotografia, afurisitul şi-a dat jos lăbuţa cu care se ţinea de laptop! 😉

IMG_1624

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Inechitate

  1. Pingback: Odihnă activă « Mustăţi lungi, gheare lungi

  2. mircea zice:

    cu câtă voluptate doarme!nu putem fi decât invidioşi. 🙂

    Apreciază

  3. Lorena Lupu zice:

    al meu doarme într-un mod asemănător, dar fără dungi. 🙂

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Eu una cred că toate pisicile sunt frumuşele şi, cu sau fără dungi, dorm cu aceeaşi voluptate 😀
    Oricum, sunt animăluţele pe care le prefer 🙂
    Iar Grişka le mulţumeşte, pe această cale, tuturor admiratorilor săi 🙂

    Apreciază

  5. Vania zice:

    Şi Nataşa se comporta similar, dar am descoperit modalitatea de a o îndepărta de computer: fum de ţigaretă…

    Apreciază

  6. Andreea zice:

    Trebuie sa recunosti ca te relaxeaza numai sa-l privesti. oricum, sleep is overrated

    Apreciază

  7. v zice:

    fraticule, am cascat de doua ori cit m-am uitat la pozele astea, ce contagios e banditu’! :))

    Apreciază

    • Vero zice:

      Ei da, şi imaginează-ţi cum e când îţi doarme pe masa de lucru 😀
      Iar într-o noapte, când m-a furat somnul în faţa calculatorului, banditu’ mi-a tras o labuţă ca să mă trezească, că el, pasămite, avea chef de joacă… Noroc că a binevoit să nu-şi scoată ghearele 😀

      Apreciază

  8. vienela zice:

    Ce inseamna sa ai birou spatios! Eu mi-am ales unul mic si din acest motiv se intampla deseori ca vreuna dintre pisici sa doarma pe mana mea in vreme ce ma chinui sa folosesc mouse-ul. Oare vor sa imi transmita ideea ca prada este a lor? 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

