De ce?

De ce trebuie să ne conducem rudele la altar – sau la groapă –  în urlete stridente şi prelungi de claxoane?

E atât de greu de priceput – şi de acceptat – că nimeni nu e stăpânul oraşului? Şi, cu atât mai puţin, buricul pământului?!

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la De ce?

  1. Vaca Verde zice:

    votez si subscriu! da, ciar asa, de ce? si pe mine ma scoate din minti…

    Apreciază

  2. Vaca Verde zice:

    si h-ul pierdut 🙂

    Apreciază

  3. balinferi zice:

    zicea Dreaming Jewel ca suntem tara formelor fara „fund” si acest lucru se cam manifesta in tot ce facem. Asa ca durerea noastra in fata pierderi cuiva drag sau bucuria noastra la cine stie ce eveniment nu valoreaza nici o ceapa degerata daca nu ne manifestam suficient de zgomotos cat sa afle toti. Mai trist e atunci cand se intampla sa fie concomitent o nunta si o inmormantare in acelasi bloc si participantii se lanseaza intr-un concurs de cine urla mai tare.

    Apreciază

  4. Vania zice:

    Eu claxonez doar în scopuri laice, să vadă cartieru’ că mi-am luat Matiz…

    Apreciază

    • Vero zice:

      Şi care e reacţia? 🙂 Aplauze şi urale, huiduieli şi ouă clocite, sau doar şuşoteli pe la colţuri? 😈
      Apropo de cartier, de maşini şi de ouă clocite, la noi se aruncă gunoaiele direct de la balcon şi, dacă se-ntâmplă să cadă pe vreo maşină din parcare, nu înseamnă decât că… proprietarul e ghinionist! :mrgreen:

      Apreciază

  5. balinferi zice:

    La noi e mai evoluată lumea, aşa că se va arunca direct cu oameni de la balcon. Adică tot un fel de gunoaie, dar vii. Iar asta se va întâmpla, cred, cu ocazia următoarei nunţi cu manele, cefe groase, lănţoaie de aur şi pirande nespălate. Protagonist în ale aruncări mă tem ca voi fi chiar eu însumi după ce-mi ies din minţi ascultând Guiţă şi Salam prin termopanele închise.

    Apreciază

  6. mircea zice:

    prin unele părţi cică s-a găsit leacul, iar acum el se-ncearcă a fi prescris şi-n părţile mele: http://alexandruseres.com/2009/08/22/trag-un-claxon.html există o speranţă!

    Apreciază

    • Vero zice:

      Sper că nu sunt chiar atât de bătrână încât să nu apuc vremurile în care „leacul” va fi disponibil şi pe acest „picior de plai” :mrgreen:
      Apropo, tocmai am văzut că azi e o nuntă vizavi. Un grăsan relativ smolit s-a instalat pe trotuar cu acordeonul, ca nu cumva să scape cineva din mahala momentul întoarcerii de la biserică… Oricum, mai bine cu acordeonul decât cu claxonul 😈

      Apreciază

  7. balinferi zice:

    @Mircea, merci pt. sesizare, demult n-am mai râs aşa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

