Capriciu?

În seara asta mi s-a năzărit să scriu un roman. Fantastic. Despre un castel din vârf de munte, cu turle semeţe şi sumbre înălţându-se deasupra norilor. Asta e tot ce ştiu. Nu ştiu care e povestea, nu ştiu al cui e castelul.  Poate că firul istorisirii o să înceapă să mi se depene  în minte. Mă gîndesc că ar fi interesant să conturez totul punându-mi întrebări şi dând primul răspuns care îmi trece prin gând. O întrebare pe zi, sau, mai degrabă, câte o întrebare în fiecare noapte. Întrebarea de la miezul nopţii 😈 Prima va fi: Al cui e castelul? Şi poate ar trebui să scriu deja prima frază. Dar nu acum. La miezul nopţii :mrgreen:

ERATĂ:

Ba nu, întrebarea de la miezul nopţii va fi alta. Pentru că la asta ştiu deja răspusul: castelul e al vrăjitoarei Pia!!!

😈 😈 😈

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, din tot sufletul, elucubraţii, lumea cărţilor și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Capriciu?

  1. feeria zice:

    Faina ideea. Poate-ti iese o carte despre cum ai scris cartea. 😀 Suna bine „Intrebarea de la miezul noptii”. Cand trebuie sa scriu ceva, eu ma mai ajut si de imagini. E vorba de un castel… poti cauta imagini cu castele- fotografii, schite, picturi, etc. Sau, daca te pricepi, pot sa-l si desenezi. Cred c-ar fi frumos si daca „nu te-ai pricepe”. Oricum, cred ca va fi o experienta frumoasa. Spor la scris!
    Ne vei mai spune din cand in cand macar… intrebarile? 😀 Poate gasim si noi raspunsuri.

    Apreciază

  2. mircea zice:

    să dea domnul să te poţi ţine de proiect! îţi doresc baftă şi spor şi inspiraţie. 🙂

    Apreciază

  3. Stefana zice:

    Mie mi se pare imposibil sa stii chiar tot cand te apuci de scris. Adica, unde e placerea daca nu mai ai nici o supriza. Oricum, mult spor la scris! Sigur va fi ceva fain.

    Apreciază

  4. Flo zice:

    Buna,
    Poate Pia chiar este o vrajitoare! Pe mine m-a vrajit cand am citit ca nu isi cumpara aspirator pentru ca ar ramana la vecini dupa moartea sa. O fi vre-o legatura matura – aspirator. La drept vorbind nici eu nu as vrea sa ma trezesc cu un aspirator zburator prin casa.

    Castelul Piei…. this made my day!
    F.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

