Vreau apă caldă!

Trăiesc în secolul XXI, într-un oraş care e capitală de judeţ, locuiesc la bloc şi plătesc o mulţime de bani pentru apa caldă, la pauşal – dar sunt sigură că aş plăti şi mai mult dacă aş avea apometre 😛 Fiindca apa caldă e rece! 😛 Ca să-mi pot face o baie trebuie s-o las să curgă vreo juma’ de oră până dă Dumnezeu să se-ncălzească… Iar acum jumatea aia de oră a trecut deja… Ca să nu mai spun că după 11 seara apa nu se mai încălzeşte nici în ruptul capului – ceea ce mă enervează la culme, fiindcă de obicei mă culc târziu şi îmi place grozav să fac o baie sau un duş înainte de culcare…:(
Aşa că-mi folosesc libertatea cuvântului ca să-njur – cu toate că, vorba aia, „câinii latră, ursu’ trece”… 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Vreau apă caldă!

  1. bebe zice:

    1)Traiesti in Romania,ergo…nu esti in secolul XXI !
    2)Ce are platitu’ cu primitu’?
    3)Lasciare ogni speranza…doar Dumnezeu mai incalzeste apa!
    4)Dupa 11 seara omu’ doarme(ptr. economie)!
    5)Capitala de judet<catun austriac!
    6)Ciini sint contribuabili anonimi,ursul e de la STAT!
    7)Asa se intimpla cind parasesti maretul oras Bucuresti!
    8)Exemplifica mai pe larg subiectul "injuraturi"{cu exemple}!
    9) 😀

    Apreciază

    • Vero zice:

      1,2,4,5 si 6 – of, nu pot sa spun ca n-ai dreptate… 😦
      7 – maret sau nu, recunosc ca e totusi locul unde ma simt cu adevarat acasa…
      8 – ma intreb daca ar fi o idee buna sa-i adaug blogului o pagina cu injuraturile mele preferate 🙂
      9 – 😈
      3 (sau PS) – tocmai s-a incalzit apa! (Nu sunt in pericol sa ma oparesc, da de un dus s-ar putea sa am parte!)

      Apreciază

  2. balinferi zice:

    La Bucureşti e mai bine. Eu de exemplu beneficiez de tratament şi spectacol gratuit, cred că am luat pachetul promoţional, acela cu trei în unu şi de asta în costul întreţinerii plătite mi se livreaza deseori nămol rece ca de la Techergiol pe teava de apă caldă, totodată am şi concert manelistic prin bunăvoinţa vecinilor, graţie acestui minunat oraş.
    Cred că ar fi cazul să schimbă anumite denumiri, noi nu avem robinet de apa rece şi de apă caldă ci robinet de apă rece transparentă şi apă rece colorată în nuanţele cuprinse între galben lămâi şi căcăniu intens.
    Iar când vine iarna ne aşteaptă următoarea mare plăcere. dacă afară este cald şi soare atunci caloriferele ard, apa are 95 grade. Dacă afară e ger atunci şi caloriferele sunt reci ca gheaţa.

    PS. 1.N-ar fi mai ieftin să ne dezinfectăm cu spirt ?
    PS. 2. Voi cum vă curăţaţi de mizerie după ce faceţi baie?

    Apreciază

    • Vero zice:

      De noroi inca n-am avut parte – se vede ca suntem in urma capitalei 😀
      Si, spre deosebire de apa rece din Bucuresti, asta de la noi inca mi se mai pare… potabila – desi nu mai e cum era; acum 28 de ani, cand m-am stabilit aici, aveam impresia ca la robinet curge apa de izvor, cand am baut prima data mi s-a parut o licoare de-a dreptul divina…(pe bune si fara misto :)) Dar s-a… ticalosit incetul cu incetul 😦

      Apreciază

  3. to-morrow zice:

    Sper ca situatia s-a schimbat la ora cand comentez eu aici. Inteleg ca edilii poate au un plan de calire a organismului dar excesele strica 🙂

    Apreciază

  4. voicunike zice:

    Poate de ziua ta ,tushica iti vor da timpitii astia apa calda!
    Urari de bine si LA MULTI ANI! Sa ne traiesti fericita si sa ne traduci cit mai multe carti! Sus paharul si hai noroc! 😀

    Apreciază

  5. kyodnb zice:

    La multi ani! Fie sa primesti cit mai multe traduceri! …Sf 😀
    Si spor la treaba in continuare 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

