Legislaţia lui Papură Vodă

Am făcut o vizită la administraţia finanţelor publice, pentru o adeverinţă de venit. M-am mirat fiindcă am căpătat-o fără să mi se ceară taxa de timbru. M-am mirat şi mai tare când am ajuns acasă şi am citit cu mai multă atenţie ştampila de pe hârţoaga în cauză: SCUTIT TAXA TIMBRU CONFORM ART. 5 DIN LEGEA 117/1999. Aici am intrat în ceaţă. Păi, de un an şi ceva încoace, de când mi-s, cum s-ar zice, freelancer, am mai luat două adeverinţe de acelaşi soi, pentru care am plătit taxa respectivă. Nu vreau să zic că asta m-a adus la sapă de lemn, dar mă întreb şi io, ca tot omu’ care-ncearcă să gândească logic, oare legea 117/1999 n-o fi fost în vigoare şi în 2008? 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Legislaţia lui Papură Vodă

  1. balinferi zice:

    O fi fost în vigoare dragă Vero dar în ţara asta legile se aplică în funcţie de câte şi care anume revin în mintea celui care le aplică. De asta nu avem nici un politician de renume după gratii pentru corupţie sau deturnare de fonduri. Atunci când unul dintre aceştia ajunge în faţa procurorului acesta brusc începe să aibă probleme de memorie şi nu-şi aminteşte nici o lege care l-ar putea incrimina pe individ. În cazul oamenilor de rând memoria funcţionarilor de toate felurile funcţionează ceva mai bine. Dar nu perfect şi mai ales nu atunci când aceste amintiri ar aduce un beneficiu cât de mic unor oameni în defavoarea statului.

    Apreciază

Lasă un răspuns

