Mă dusei la vot…

Mă dusei, păi mă dusei şi io la vooot…
Cum s-ar zice, o făcui şi p-asta 😛

Centrul de votare era pustiu, adică eu şi jumătatea mea conjugală eram singurii alegatori. La masa comisiei stăteau vreo şase-şapte indivizi puşi pe glume, dintre care pe trei îi cunoşteam – unul dintre avantajele/dezavantajele oraşului de provincie şi ale faptului că, înainte de ’89, fabrica în care am lucrat avea vreo 5000 de angajaţi (acum cred că nu mai sunt nici măcar o sută). Iar în mijlocul încăperii trona o urnă transparentă, pe fundul căreia erau împrăştiate – la ora 11:45 A.M. – cel mult treizeci de buletine de vot… 😛

Oare ne jucăm cu focul, nesocotind puterea indiferenţei…? 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Mă dusei la vot…

  1. to-morrow zice:

    Si eu am votat si am gasit aceeasi apatie generala. cam pustiu in sectie iar oamenii de la mese…cam plictistiti

    Apreciază

  2. feeria zice:

    Imi cer scuze, dar titlul si punctele de suspensie, puse acolo cu talc, nu degeaba, m-au facut sa ma gandesc la… „Ma duseeeeei, pai ma duseeeei sa trec la Olttttîîîîîî!
    (merge perfect cu votîîîîîîîîî)”. 😀

    Apreciază

    • Vero zice:

      😀
      N-ai de ce să-ţi ceri scuze, exact la asta m-am gandit şi eu când am scris (ca să fie mai clar, am modificat prima frază după ce am citit comentariul tău). Cred că am tendinţa de a lua totul în râs (mai mult sau mai puţin) şi nu reuşesc întotdeauna să mi-o ascund… 🙂

      Apreciază

  3. feeria zice:

    Ei, tu nu poti sa ascunzi, eu nu pot sa ma abtin… 😀

    Apreciază

  4. impricinatul zice:

    eh, şi a ieşit cum ai pohtit? 🙂

    Apreciază

    • Vero zice:

      Doamne, asta e o intrebare grea. Am intrat si eu sa pun o stampila, acolo unde mi s-a nazarit pe moment, ca tot am avut drum prin fata sectiei de votare. Pe urma m-am reintegrat in indiferenta majoritara… 😛

      Apreciază

  5. Stefana zice:

    Iaca eu n-am fost. Zau daca-mi pare rau. Dupa ce s-a intamplat la uninominale, nu stiu daca ma mai duc vreodata.

    Apreciază

  6. Anne zice:

    Eu nu am votat..rusine sa-mi fie 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

