Idei Înghesuite

Idei ÎnghesuitePe vremuri notam într-un caiet citate din cărţi. Câte o frază care îmi mergea la suflet. Acum m-am gândit să le scriu într-un blog, alături de proverbe, aforisme, expresii celebre… bancuri… şi aşa mai departe.
La acestea o să adaug o parte dintre ideile şi gândurile mele – sub formă de haiku, microtexte, versuri, poate epigrame… şi ce-o mai fi să fie. Totul în cât mai puţine cuvinte. Şi, apropo de lipsa cuvintelor, s-ar putea să apară şi câte o fotografie grăitoare, care să nu aibă nevoie de nici o explicaţie. Dacă vă interesează astfel de lucruri, atunci… lectură plăcută! O să găsiţi câte ceva nou în fiecare zi! 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, elucubraţii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Idei Înghesuite

  1. DianaEmma zice:

    Eu inca mai notez citate din carti in caiete. 🙂

    Oriunde le-as mai scrie undeva… pe blog sau orice altceva, tot in caiete deosebite stau mai bine. 🙂

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Poate… nu te contrazic. Fiecare cu preferintele lui. Mie imi plac computerele, Internet-ul si blogurile. (Si nu-mi mai place sa scriu pe hartie, mai ales fiindca trebuie sa-mi pun ochelarii 😀 ). Si sper ca voi afla si parerea altora despre o parte dintre citatele care imi plac mie 🙂

    Apreciază

  3. DianaEmma zice:

    Ufff… avand in vedere ca asta profesez, nici nu se pune problema ca nu imi plac calculatoarele. 😀

    Nu de asta e vorba; oricat de mult as folosi calculatoarele, Internet-ul si blog-urile pentru a duce mai departe acele citate, tot prefer sa le scriu si pe caiete… caiete ingrijite, deosebite… dau un iz mai personal. Oricat de mult as folosi trio-ul respectiv, tot nu voi renunta niciodata si la caiete.

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Eu am renuntat de mult… Cateodata imi pare rau c-am aruncat caietul ala din adolescenta… 😦
    Si nici macar nu-mi mai aduc aminte de ce l-am aruncat 😛

    Apreciază

  5. Foarte faine ideile tale, chiar si asa inghesuite. Iar urarea aia sa stii ca-i valabila cu asupra de masura si pentru tine 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

