Şantier

Sunt cusurgioaică din fire,  nici una dintre temele puse la dispoziţie de wordpress nu oferă tot ce-aş vrea eu şi nu e exact aşa cum aş vrea eu. Motiv pentru care încă nu m-am hotărât asupra noii înfăţişări a blogului de faţă. Mai durează… 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, nemulţumiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Şantier

  1. to-morrow zice:

    Albastrul acesta suna bine 🙂

    Apreciază

  2. Vlad Puescu zice:

    Asta e mai ok. Dar sa stii ca poti gasi mii de teme pentru wordpress si pe alte situri, dezvoltate de pasionati. Poate o sa caut si iti dau un link.

    Apreciază

    • Vero zice:

      Iti multumesc daca iti faci timp pentru asta. Oricum nu e graba, deocamdata nici eu n-am prea mult timp pentru „ambalajul” blogului 🙂
      Completare:
      Am fost curioasa, am cautat cu Google si am gasit deja cate ceva, dar nu mi-e foarte clar cum iau tema si cum o-ncerc – n-as vrea sa fac vreo trasnaie si sa ma chinui dupa aia s-o repar 😉
      Completarea completarii:
      Tocmai mi-a venit o idee, o sa-mi fac un alt blog pentru incercari, cand oi avea chef (si timp) de jioaca 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

