Pagină nouă

I-am adăugat blogului o pagină nouă (uneori mă gândesc că n-a fost o idee prea bună să-l fac atât de stufos, dar de-acum… ăsta e, cu ăsta defilez 🙂 ).

Motivul adăugirii: este în curs de apariţie prima carte pe care am tradus-o pentru Meteor Press, Maeştrii Managementului Resurselor Umane. Nu e beletristică, dar presupun că e o lectură interesantă – pentru un manager  🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Pagină nouă

  1. Vlad Puescu zice:

    Dar tema de ce i-ai schimbat-o?? E groaznica asta noua, ma face sa nu vreau sa ma mai intorc pe aici. Cea vechea mi se parea mult mai buna si mai frumoasa…

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Am vrut o tema cu trei coloane…
    Adevarul e ca asta nu-mi place nici mie (ma calca pe nervi culoarea aia care evidentiaza titlurile), cred c-o s-o schimb din nou cat de curand… Oricum am chef de joaca…
    Mai arunca o privire pe-aici peste vreo saptamana 🙂

    In paranteza fie spus, nici mie nu-mi place cum arata o serie de alte bloguri (mai ales alea pe fond negru 😛 ). Dar cand ma intereseaza continutul ignor ambalajul 😀

    Apreciază

  3. Vero zice:

    Intre timp am mai facut o schimbare – e sigur ca tema asta imi place mai mult decat cea dinainte 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

