„Tăcerea e de aur”

Nu mai ştiu cât timp a trecut de când i-am adăugat acestui blog pagina Cioturi de poveste. Lipsa oricărei reacţii nu mă ajută să-mi dau seama dacă a citit cineva vreunul dintre… cioturi, da capo al fine, ori baremi pe sărite. Dar, dacă asta s-a întâmplat totuşi, le mulţumesc respectivilor cititori pentru răbdare şi tăcere – căci şi tăcerea e un răspuns, nu-i aşa? 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, din tot sufletul și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la „Tăcerea e de aur”

  1. srsff zice:

    Poate, ai putea, sa ne trimiti si noua, spre publicare, de nu spre citire in cenaclu, un text, doua. Poate, cine stie. Multumim.

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Va multumesc pentru ofertă. Daca as avea texte finalizate, vi le-as trimite cu mare placere (asa cum le-as trimite si la Atelierul Kult, la revista Nautilus, sau oriunde altundeva ar mai fi posibil).
    Dar cioturile sunt începuturi de povesti/romane. Am destul de multe, mai multe decat am pus aici 🙂 ) si parerile altora mi-ar fi fost de folos ca sa ma hotarasc ce sa termin (sau ce sa incerc sa termin mai intai). Insa, cum spuneam, si tacerea e un raspuns. Presupun ca nimeni n-a fost tentat sa le citeasca, sau s-a plictisit inainte de ajunge la promisiunea „va urma” din incheiere, sau i s-au parut atat de proaste incat n-a meritat sa-si piarda timpul nici macar pentru a scrie, drept comentariu, „nu-mi place” sau „e o porcarie” sau altceva de genul asta 🙂

    Apreciază

  3. voicunike zice:

    Tusha de ce grabesti cu concluziile?
    Wow,e misto schimbarea asta la fata a blogului!poate in felul asta vor citi mai multi cioturile!

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Recunosc ca de obicei ma grabesc sa trag concluzii, dar in cazul asta ramane de vazut daca m-am grabit sau nu. Eu zic ca nu 🙂
    „Schimbarea la fata” a blogului cred ca tine de metehnele mele ereditare. Cand vroiau sa-si faca de lucru, parintii mei mutau mobila dintr-un dormitor in altul – si reciproc, evident. Eu n-am decat un singur dormitor. Cand aveam mai mult timp liber, mutam cartile prin biblioteca. Acum ma multumesc sa schimb fatada blogului – merge mai repede 🙂

    Apreciază

  5. feeria zice:

    Vero, am citit eu undeva ca femeile au o capacitate innascuta de a percepe stagnarile qi-ului ( 😀 ) in locul in care traiesc (siteul, blogul personal se pune de a doua casa, la cat timp petrecem zilnic in el); si cand qi-ul asta nu mai circula bine (liber,armonios), si se poticneste prin nu stiu ce colt prafuit, ori nu mai poate vibra corespunzator cu nevoile si dorintele stapanului casei, femeia se inarmeaza cu rabdare, si incepe sa schimbe- cate putin aici, cate putin acolo, eventual peste tot.
    Cica cei mai buni maestri de Feng Shui (ca de-acolo stiu) sunt femeile. 😀 Me proud! Roar!

    Legat de citirea povestilor: mie, de exemplu, mi-e foarte greu sa citesc de pe calculator (ok, nu greu, imposibil), asa ca trebuie sa printez tot ce citesc. 😀 Am multe restante la lecturile online, printre care si povestile aparute in formatul asta, ai diferitilor „cunoscuti”. Nu c-ar sta lumea-n loc pentru lectura mea, dar chiar imi doresc sa le citesc.

    Apreciază

  6. Vero zice:

    Nu te contrazic, nu stiu prea multe despre qi – si imi place ce spui 🙂
    Cat despre povesti, nu insinuez ca ar fi cineva dator sa le citeasca. Sperasem doar ca, daca o s-o faca cineva, o sa si scrie acolo macar un simplu „nu mi-a placut”. Sau un „n-am rabdare sa citesc asa ceva”. Si, fiindca n-a aparut nici macar atat, tacerea mi se pare un raspuns graitor de… negativ 😛

    Apreciază

Lasă un răspuns

