„Prospături”

traducerile mele

 

Au trecut douăzeci şi patru de ore de când pe răftuleţul cu cărţi traduse de mine (de una singură sau în colaborare) s-au olopşit două volume noi: Taltos (Anne Rice) şi The Year’s Best Fantasy and Horror (volumul II). Am stat o zi în Bucureşti şi nu m-am întors cu mâna goală 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la „Prospături”

  1. to-morrow zice:

    Pai sa sarbatorim! Sa curga sampania pe blog :)!
    Felicitari!

    Apreciază

  2. voicunike zice:

    Ohohoho!da’ ce de bunataturi ai luat tushica! 🙂 Banuiesc ca vor mai urma si altele?! Felicitari!

    Apreciază

  3. Vero zice:

    Multam, voicunike, da nu-s toate noi, nunai alea doua de care zisei… 🙂

    Apreciază

  4. to-morrow zice:

    Ba da, s-a auzit pocnind! In paharul meu a ajuns o socata intepatoare – sa ii spunem sampanie pentru blog 🙂

    Apreciază

  5. bebe zice:

    Mare atentie la Taltos,e periculoasa{a se vedea numarul de pe ultima pagina!} 🙂

    Apreciază

  6. Vero zice:

    Pentru mine nu-i nici un pericol, eu am tradus 569 de pagini standard – asa ca asta e numarul care reprezinta „relatia” mea cu cartea… 😀
    Sa se pazească cititorii! 🙂 (Desi, daca ma gandesc bine, poate din cauza numarului aluia, al ultimei pagini, si-a bagat coada cine nu trebuia si durat atata amar de vreme pana sa apara romanul 😛 )

    Apreciază

  7. Andreea zice:

    Felicitari si … la mai multe! Si da, am primit si eu o cupa de sampanie …

    Apreciază

  8. Vero zice:

    Multumesc, Andreea – si sper ca ti-a placut sampania 😀

    Apreciază

  9. Assassin zice:

    Felicitari 🙂 E linistitor sa stii ca mai exista traducatori de calitate in Romania.

    Apreciază

Lasă un răspuns

