Poluare sonoră

Târg de îmbrăcăminte şi încălţăminte. La efectiv doi paşi de blocul meu, într-un cort instalat într-o parcare. Până aici, nimic rău. Dar o maşină face de ieri dimineaţă ture pe bulevard, anunţând târgul prin megafon, cu sonorul la maximum. Cred că trece cam din sfert în sfert de oră; iar uneori prinde semaforul pe roşu (stau foarte aproape de o intersecţie), ceea ce înseamnă 70 de secunde în care îmi sparge urechile. De ce nu s-o fi plimbând baremi printr-o altă parte a oraşului, că noi, ăştia de aici, dăm oricum cu ochii de minunea aia de cort imediat ce scoatem nasul din casă?

Folosesc prilejul pentru a le adresa tuturor celor care practică acest gen de reclamă toate înjurăturile din repertoriul meu – pe care mă abţin să le reproduc aici.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Poluare sonoră

  1. mircea zice:

    nu cumva ai păţit şi anul trecut ceva asemănător? poate nu cu un târg de haine şi încălţăminte… deşi, dacă nu mă înşeală memoria, din difuzoare se auzea vocea lui florin piersic…

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Da, era Florin Piersic cu ciocoflenderii… 🙂

    Apreciază

  3. Vlad Puescu zice:

    Ei, stai sa vezi cum e in Drumul Taberei in Sectorul 6, unde cel putin o data la doua saptamani e un targ de haine and stuff vizavi de piata Moghioros (scriu cum se aude)…

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Pai asta e atat unul dintre motivele pentru care a zis barbatelul meu de la bun inceput ca el nu vine in Bucuresti, cat si o explicatie a faptului ca n-am incercat sa-l fac sa se razgandeasca) 😀
    Dar cred ca acum se duce pe apa sambetei si linistea din orasele de provincie. Si aici a mai fost un targ (cu acelasi profil si exact in acelasi loc) acum vreo o luna – ma tem c-o sa devina un obicei 😦
    Da mi-am cumparat dopuri pentru urechi – probabil c-o sa ma vad nevoita sa le folosesc… 😉

    Apreciază

  5. to-morrow zice:

    Si la mine exista o masina care se zbuciuma din toti decibelii, de preferat sambata sau duminica dimineata, despre cate un eveniment. O noua forma de publicitate, mai ieftina decat panourile si afisele, probabil. Si mult mai percutanta – ca peste un afis mai treci cu privirea, dar peste un difuzor…

    Apreciază

  6. bebe zice:

    Etajul 10 pe dupa blocuri…linisteeeeeee!

    Apreciază

  7. Vero zice:

    Cu reclamele astea „sonore”, ne-am intors, cumva, in evul mediu – dar nu pe un cerc, ci pe o spirala (cilindrica), pentru am ajuns in acelasi punct, dar intr-un alt plan: in locul omului cu toba agatata de gat care strabatea ulitele prafuite ale targului, avem masina cu magafoane care se plimba pe strazi, suficient de incet ca sa poata ocoli gropile din asfalt 😛

    Apreciază

  8. Roxi zice:

    Drumul Taberei, mda… Daca nu e targ de tzoale e circ, sau patinoar, sau campanie electorala…

    Apreciază

  9. Vero zice:

    De campania electorala nu scapam nici in provincie 🙂

    Apreciază

  10. adinab zice:

    La fix m-ai lovit cu postarea asta 🙂 Si la mine in zona e un targ din acesta cvasi-permanent cu muzica si gratare. In plus dimineata pe la 5 trece prin fata blocului soferul nebun de autobus dotat cu claxon de vapor si tine musai sa trambiteze din claxonul acela. Si noaptea ma incanta cu viersul sau o bufnita, insotita de o armata de potai.

    Eu ma bucur totusi ca e vara si pot sta cu geamul deschis – asa nu se mai aud manelele vecinilor…

    Si apropo de campania electorala: dupa ce-a trecut zilele astea de fo’ mie de ori o masina de-a PDL-ilor prin fata geamului meu am hotarat ca imnul lor electoral seamna cel mai bine cu „vulpe, tu mi-ai furat gasca”.

    Toate astea se intampla in provincie, la Timisoara. Ma gandesc serios sa ma mut pe varf de munte 🙂

    Apreciază

  11. Vero zice:

    Si mie mi-a trecut prin cap ideea cu varful de munte… Poate ne vom retrage acolo rand pe rand, cu mic, cu mare, cu catel si purcel si cu zgomotele noastre cu tot 😀

    Apreciază

  12. zuzu zice:

    hehehe, bucurati-va toti cei din dr. taberei, s-a terminat cu circul, acum e targul de toamna 😀

    si mai e un pic si o sa fie si cel de sarbatori, dupa care o sa fie cel de reduceri, urmat de cel de primavara si de cel de vara :))

    a si intre evident se vor mai organiza ceva evenimente „vizavi” de parcul moghioros, cum ar fi un circ, un concert, patinoar etc…..

    ce n-am reusit sa inteleg pana acum e de ce persoana aceea cu masina si cu megafonu urla cu frenezie intre 10 si 16, cand totusi, principalii producatori de bani din tara asta lucreaza… sa inteleg ca toate targurile si evenimentele sunt pentru copii, adolescenti si varsta a treia ?

    Apreciază

    • Vero zice:

      Ăia care câştigă banii îşi folosesc mai tot timpul în acest scop, nu mai au când să-i cheltuiască… :mrgreen: Aşa că a avut loc o nouă mare diviziune a muncii, între producătorii de bani şi cheltuitori 😈

      Apreciază

Lasă un răspuns

