Noutăţi de la RAO

S-ar părea că Taltos (de Anne Rice), al treilea roman din seria Cronicile Vrăjitoarelor (Lives of the Mayfair Witches), o să apară într-adevăr luna asta, iar coperta o să arate după cum se vede mai jos:

Taltos

Actualizare:
Cartea a apărut deja, dar se pare că, mai nou, RAO preferă ca traducatorul să afle asta de la librari şi/sau de la cumpărători! 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Noutăţi de la RAO

  1. Doru zice:

    Niciodata nu m-a tentat sa citesc autoarea asta. Nu stiu de ce.

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Nici eu nu o citisem inainte de a traduce „Taltos” (fiindca nu-mi plac povestile cu vampiri 😛 ). Dar, cand am primit traducerea asta, a trebuit sa citesc primele doua volume din „Cronicile Vrăjitoarelor”. Şi mi-au placut – sincer – asa cum mi-a placut si acest al treilea volum.
    Cand o sa-mi fac timp, o sa citesc si celelalte romane care i-au fost traduse (pe oarece bloguri se spune ca merita). Iar daca o sa continui colaborarea cu RAO, o sa cer spre traducere si altceva de Anne Rice (am inteles ca mai au), fiindca „Taltos” mi s-a parut usor de tradus – a fost traducerea la care am avut cel mai mult spor 🙂 )

    Apreciază

  3. voicunike zice:

    Tushica chiar acum Bebe mi-a spus ca Taltos este alive!
    Succes in continuare cu traducerile! 😀
    La ce sefoaie mai lucrezi pentru noi?

    Apreciază

    • Vero zice:

      Ma bucur – si il invidiez pe Bebe, cartea o sa ajunga cu siguranta la el inainte de a ajunge la mine. (De fapt, nu stiu cum sa-l traduc pe „alive” in cazul asta – cartea a sosit deja la el, sau a comandat-o si o asteapta?)
      Cat despre sefoaie – lucrez tot la ala de aici, de pe margine, „Ancestors of Avalon”.

      Apreciază

  4. bebe zice:

    „Ninsese toata ziua.Acum se lasa intunericul,des si degraba,iar el statea la fereastra,privind in jos,catre siluetele minuscule din Central Park”.Daca frazele acestea nu va spun nimic ,veniti sa luati „Taltos”!A ajuns in gara Unirea!E la mine in mina!

    Apreciază

  5. Pot să confirm că bebe o avea de ieri. Am văzut cu ochişorii mei!

    Apreciază

  6. Vero zice:

    Se pare ca am o relatie „excelenta” cu editura RAO. Mai intai am aflat, pe 15 mai, dintr-un comentariu al anacondei, ca TALTOS e in planul lor editorial pe luna mai. M-am interesat la editura sa aflu daca e adevarat. Mi s-a spus ca da si, la rugamintea mea, mi-au trimis poza copertei, cea pe care o vedeti mai sus. Nici gand sa-mi spuna ca romanul a ajuns deja in librarii si, evident, nici o vorbulita despre expedierea exemplarelor de traducator care mi se cuvin. Dragut, nu? 😛
    Sunt foarte, foarte, foaaarte suparata pe editura RAO!

    Apreciază

  7. Oana zice:

    Iti multumesc si aici pentru vestea buna, abia astept sa o citesc, chiar daca a doua carte nu mi-a placut la fel de mult ca prima, de la asta, nu stiu de ce, am asteptari mari 🙂 A, desigur, felicitari pentru traducere!

    Apreciază

    • Vero zice:

      Mie asta mi-a placut mai mult decat primele doua, dar s-ar putea sa fie numai din cauza ca, vrand-nevrand, am citit-o mult mai pe indelete! 😛
      Pentru felicitari iti multumesc, dar iti astept parerea despre traducere (si, bineinteles, despre carte) dupa ce o s-o citesti 🙂

      Apreciază

  8. Pingback: Vă mai bat la cap cu cărţile? « Oana Stoica Mujea

  9. voicunike zice:

    Tushica nu mai fi suparata! 🙂 citeodata relele evolueaza in lucruri bune! keep walking! the future sounds good citeodata! 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

