Să-mi explice şi mie cineva…!!!

Conform statisticilor puse la dispoziţie de wordpress, blogul motanului Grişka a primit ieri 5 vizite şi azi 2.
Conform aceloraşi statistici, de la link-ul de acolo au ajuns aici 6 vizitatori ieri şi 5 astăzi.
Eu nu pricep cum vine asta. Poate-şi face cineva pomană să mă lămurească…:)

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Help me! Please! și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Să-mi explice şi mie cineva…!!!

  1. trucuriwindows zice:

    Una e afisare,si alta e vizitator unic.Vizitele primite pe un blog,se caracterizeaza prin faptul ca provin de la adrese ip diferite.Singura explicatie credibila,este ca aceeasi persoana,care a intrat pe blogul ce ti-a trimis vizita – blogul motanului Griska – sa fi intrat in blogul tau utilizand acelasi link de mai multe ori.Astfel se explica,cum din doua ip-uri unice,tu ai obtinut cinci afisari…
    Sper sa te lamureasca,catde cat explicatia mea…

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Am inteles. 🙂
    Multumesc.

    Apreciază

  3. sau or fi venit unii în pereche, şi-o fi adus vreun motan omul cu el?

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Uite ca la asta nu m-am gandit! 😀
    Poate ai dreptate, un motan care-si face blog trebuie sa tina cont c-o sa fie citit si de neamul pisicesc! 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

