O nouă jucărie

Am descoperit o întrebuinţare distractivă pentru Twitter. E un instrument numai bun pentru compunerea microtextelor, nu trebuie să te stresezi numărând cele 140 de caractere. Nu vreau să spun că mi-ar ieşi mie cine ştie ce microtexte! Distracţia contează! Exact aşa cum stă treaba, în ceea ce mă priveşte, şi cu haiku!

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, elucubraţii, surprize plăcute și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la O nouă jucărie

  1. to-morrow zice:

    Uite rezultatele lunare ale competititei de micro-texte de la britanici. http://www.txtlit.co.uk/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=13&Itemid=28
    La inceputul lui ianuarie am descoperit site-ul lor si am fpst foarte incantata.

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Multumesc pentru adresa!

    Apreciază

  3. Sorin Camner zice:

    Buna. Putem vorbi? Trimite-mi un mail, te rog. Multumesc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

