Fani SF

Uitându-mă prin blogul lui Horia, am gasit un link către un articol scris de Michael Hăulică despre Nicu şi Bebe. Şi fireşte că l-am citit. Am fost impresionată şi încântată. Sper că mai există şi alţi oameni ca ei şi le doresc tuturor să aibă întotdeauna bani pentru cărţi, cărţi bune de cumpărat şi timp pentru citit!

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Fani SF

  1. sper sa ne vedem la bookfest. bebe si nicu o sa fie pe toata perioada tirgului, non-stop, sales-people la standul MP.

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Sper sa ajung. Se stie deja exact in ce perioada se va tine targul?

    Apreciază

  3. voicunike zice:

    Tushica sper ca de data asta sa vii si matale la tirg,mai o sueta, mai o cafea si o tigare basca multe carti ,ce mai o atmosfera de basm pentru impatimitii cartilor plus si o sumedenie de prieteni.Eu si cu Bebe inca asteptam romanul promis acum doi ani.

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Chiar am promis ca scriu romanul ala? 😀
    Da poate tot o sa ma-nvrednicesc s-o fac pana la urma – o sa-mi inchipui ca le spun povesti nepotilor! 🙂

    Apreciază

  5. culmea, vero, sa stii ca acum doia ani, la gaudeamus, ai fost in acelasi spatiu (public) cu bebe si nicu. mai exact, la lansarea lui comanelu (aia cu testamentul de ciocolata). imi pare rau ca nu v-am „introdus” pe unii altora. recuperam in iunie (prima decada de iunie, mai exact nu stiu) 🙂

    Apreciază

  6. Vero zice:

    Ba eu cred ca am schimbat vreo 2 vorbe cu Nicu, daca nu ma insel cumva. El m-a recunoscut (probabil dupa poza din blog) si, cand l-am intrebat cine e, cred ca a spus Voicu Nicu (sau Nicolae, nu mai tin bine minte). Era insotit de cineva; poate o fi fost Bebe. Nu sunt foarte sigura, abia dupa ce a inceput comenteze pe blogul asta am banuit ca voicunike e cel cu care am vorbit atunci. Oricum, nu garantez ca ii recunosc daca ii reintalnesc, nu stau prea bine cu memoria vizuala. Daca vin anul asta la targ, vor fi nevoiti sa ma traga tot ei de maneca 🙂

    Apreciază

  7. voicunike zice:

    Nici o problema Tushica!,rezolvam intr-un fel si lucrul asta cu mineca sau fara. (:
    Da-ne noua multe carti si-ti vom fi vesnic recunoscatori!

    Apreciază

Lasă un răspuns

