Constatare

Când citesc ce scriu alţii, nu neapărat în carţi, ci doar pe un blog sau altul, îmi dau seama că, de fapt, eu nu ştiu să scriu. Sau nu sunt în stare.

Asta e 🙂

P.S. Ceea ce nu înseamnă că n-o să mai scriu. Că doar nu omor pe nimeni, nici nu oblig pe nimeni să citească! 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Constatare

  1. to-morrow zice:

    Ba mie imi place sa vin pe aici si sa citesc, asa ca te somez sa continui cu scrisul pe blog 🙂 !

    Apreciază

  2. Vero zice:

    De continuat continui, asa cum am scris in P.S. 🙂

    Apreciază

  3. Vlad Puescu zice:

    Pai e o impresie falsa. Nu asa iti dai seama ca nu stii sa scrii. Asa doar iti dai seama ca altii scriu bine (si ei, dar nu numai 🙂
    Btw, ce bloguri ai citit de te-au „deprimat”?

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Blogurile „incriminate” sunt mai multe; dar cred ca, inainte de a scrie aici, am citit asta: http://puck.jubjub.ro/?p=744
    Cat despre falsitatea impresiei – sper sa fie intr-adevar falsa! 🙂 Insa am momente cand mi se pare (sper ca e doar o parere!) ca nu sunt buna de nimic, ca am imbatranit degeaba (desi, ca sa fiu sincera, nu ma simt batrana!). Si imi face bine s-o spun sau (de preferat) s-o scriu. Odata insirat sub forma de semne negre pe o foaie alba (ecranul alb al monitorului e la fel de bun) orice „demon” care ma bantuie pleaca; e ca si cum s-ar materializa in alta lume 🙂

    Apreciază

  5. Alexutza zice:

    Noi, oamenii, sintem niste fiinte extrem de ciudate. Ne punem tot felul de probleme. Am citit undeva ca un copac nu face asta, un copac este, pur si simplu. Incerc si eu sa fiu ca un copac, cit de cit, dar nu prea imi iese.

    Unde ajung cu asta – daca sunteti fericita cind scrieti, atunci nici nu conteaza ce cred unii sau altii. Dar cum sintem oameni, ne pasa – iar daca un singur om citeste si apreciaza ce scrii, eu cred ca merita sa scrii pentru acel om, macar sinteti 2 fericiti 🙂 Eu aici vad multi oameni care va citesc. Eu una, cu fiecare postare noua.

    In alta ordine de idei, ce inseamna sa scrii frumos? Sa zicem ca mie nu-mi place un autor, sau mai degraba sa zicem ca sint de parere ca nu stie sa scrie – faptul ca pentru mine e scos din calcul nu neaga existenta unui fan undeva in lumea asta.

    Subscriu insa la efectul de catharsis al scriituri, pe blog sau pe unde o fi. Iar deprimarile, au si ele rolul lor. Pe mine ma monteaza sa ma deprim 😀

    Apreciază

  6. balinferi zice:

    Constatare citind „Constatare”. Atunci când un om are impresia că ceea ce face nu este destul de bine, atunci dă glas capacităţii sale de a evolua în continuare, aşa că…felicitări ! Cei care se opresc spunând „iată-mă ajuns în vârf”, se vor trezi cândva că escaladaseră un mic deal, nicidecum un munte. Cei veşnic nemulţumiţi de ei înşişi, cei care trăiesc mereu în umba lui „se poate şi mai bine”, aceia vor creşte mereu, vor creşte odată cu propriile pretenţii faţă de ei înşişi, vor creşte odată cu muntele ce se înalţă continuu şi dacă vor pleca într-o zi din lumea asta vor continua să crească în amintirea celor ce rămân, în sufletul celor care au crescut în umbra acelui om ce năzuia mereu spre culmi mai înalte. Spre mai bine, spre mai frumos.

    Apreciază

  7. voicunike zice:

    Oare unde este omul care plin de vitalitate scria Supravietuitorii,care plin de sperante ne-a promis un roman.Mi se pare mie sau asta suna a renuntare,nu-mi vine sa cred si cu asta basta!

    Apreciază

  8. bebe zice:

    Pai daca te-ai plictisit de scris pe blog,scrie carti!Noi asteptam la cotitura!Si nu omorim pe nimeni!

    Apreciază

  9. Vero zice:

    @ Alexutza: Da, sunt fericita cand scriu si, intr-adevar, nu conteaza ce cred unii sau altii; conteaza ce cred eu – si uneori sunt foarte suparata pe mine insami. Noroc ca-mi trece repede 🙂

    @ balinferi: E adevarat ca sunt aproape intotdeauna nemultumita de mine insami (desi suparata sunt numai uneori, cum spuneam mai sus); beleaua e ca nu iau prea des masuri ca sa-ndrept lucrurile 😦

    @ voicunike; bebe: N-am spus ca n-o sa mai scriu, sau ca m-am plictisit (a se vedea post-scriptumul „constatarii”). Nu scapati chiar atat de usor de mine! :))

    Apreciază

  10. mircea zice:

    dragă vero, dă-mi şi mie de veste când găseşti metoda de-a scrie lucruri doar din capul tău, pe lângă tălmăcirea ălora de-au ieşit din capul altora. eu încă n-am ajuns la gradul ăla de disciplină, deşi tare mi-aş dori să 🙂

    Apreciază

  11. Vero zice:

    Mircea, daca o fi sa fie, te anunt negresit! 😀

    Apreciază

  12. si io am aceeasi senzatie…

    Apreciază

  13. voicunike zice:

    Tusha Vero eu si cu Bebe de abia asteptam sa mai citim ceva scris de minuta matale,scrie pe indelete si uimeste-ne.Suntem cu inima alaturi de tine Tushica!

    Apreciază

  14. Vero zice:

    Multumesc, Voicunike! Multumesc, Bebe!

    Apreciază

  15. Alisa zice:

    Tu nu stii sa scrii?…E o gluma tare buna!Mi-a dat Olga acum cativa ani o revista in care fusesei premiata si ti-am citit povestirea…Am ramas uimita! Nu stiam ca ai un astfel de talent ,si eu care de mica visam sa intalnesc un scriitor! Era langa mine si habar nu aveam…Curaj si mergi inainte! Deja ai ,,fanii” tai…

    Apreciază

Lasă un răspuns

