Unii se mişcă repede

Editura NEMIRA

NEMIRA

 

Codul Onoarei – de Jack Whyte.

 Exact la o lună după ce am predat traducerea, am descoperit cartea pe site-ul editurii – în curs de apariţie!

 A fost o surpriză foarte plăcută! 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Unii se mişcă repede

  1. to-morrow zice:

    Te felicit pentru munca ta. Traducerea de carti este o indeletnicire care cere dedicatie si ceva de talent literar iar traducatorul are mai mult satisfactia lucrului bine facut, decat multumire financiara, la noi 🙂
    Am vazut o recenzie la Greg Bear (Blood Music), pe blogul http://adinab.wordpress.com/ – o cititoare ferventa si serioasa. O sa ii scriu si ei de tine.

    Apreciază

  2. adinab zice:

    Am intrat pe site, indemnata de to-morrow 🙂 Mi-au placut mult traducerile pe care le-ai facut la „Spin” si la povestirile din antologiile Dozois. E fain si Instrumentarul – dar pe Proz nu te dai?

    Apreciază

  3. Vero zice:

    @to-morrow: Multumesc pentru felicitari si pentru reclama 🙂
    E drept ca la noi traducerile nu sunt bine platite – insa, de cand ma tin doar de tradus, castig mai bine decat pe post de inginera in cadrul compartimentului tehnic al unei fabrici din provincie. E drept ca si muncesc mai mult de 8 ore pe zi, dar macar fac ceva care-mi place 🙂

    @adinab: Ma bucur ca ti-au placut traducerile mele. Si iti multumesc ca mi-ai amintit de Proz – mi-am facut cont pe site acum un an, dar intre timp imi uitasem pana si numele de utilizator:) Acum l-am recuperat si am mai completat cate ceva pe-acolo.

    Apreciază

  4. bebe zice:

    Cind mai traduci si ce scrii tu?

    Apreciază

Lasă un răspuns

