Taltos

În blogul ăsta ajunge aproape în fiecare zi cineva care caută Taltos de Anne Rice (al treilea roman din seria Cronicile VrăjitoarelorLives of the Mayfair Witches). Iar eu încep să mă-ntreb dac-o să mai apară vreodată… 😦

Oricum, întârzierea mă întristează. Se numără printre cărţile pe care le-am tradus cu cea mai mare plăcere… Şi îmi doresc să ţin în mâini versiunea tiparită…

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, nemulţumiri, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Taltos

  1. bebe zice:

    E deja tradus???Pe cine trebuie sa „omor”?

    Apreciază

  2. Vero zice:

    In pagina asta am scris si editura. Deasupra cartii, cu albastru.

    Apreciază

  3. bebe zice:

    Reformulez:pe cine de la RAO?

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Ei, asta ma depaseste 🙂

    Apreciază

  5. Vero zice:

    Dar, intre timp, am dat peste un articol din „Adevarul„, editia din 25.03.2009, unde, printre altele, o reprezentanta a editurii RAO vorbeste despre „continuarile seriilor mult asteptate”.

    Rao: „Nu renunţăm la continuări”

    „În condiţiile în care despre criza financiară se vorbea încă din a doua parte a anului trecut, nu se poate spune că am intrat în 2009 nepregătiţi. S-au impus câteva măsuri pentru a limita efectele crizei asupra editurii – reducerea unor cheltuieli, a investiţiilor şi, desigur, o reaşezare a planului editorial.

    Am încercat să facem în aşa fel încât nici angajaţii, nici partenerii şi nici cititorii să nu resimtă acut efectele crizei”, ne-a declarat Alina Bratu, coordonator relaţii publice şi comunicare Rao. Editura şi-a propus să reducă numărul apariţiilor, dar fără a renunţa la continuări ale seriilor mult aşteptate.

    „Nicio clipă nu s-a pus problema să abdicăm de la standardele cu care i-am obişnuit pe cititorii Rao: cărţile noastre vor apărea, în continuare, în condiţii grafice deosebite. Criza nu ne va face să reedităm «Istoria frumuseţii» pe hârtie de ziar”, a continuat Alina Bratu. Rao a micşorat numărul apariţiilor plănuite pentru 2009 şi mizează pe autori consacraţi.

    😛

    Apreciază

Lasă un răspuns

