2008 şi 2009

După ce am citit această însemnare, m-am întrebat cum a fost pentru mine 2008 şi cum aş vrea să fie 2009.
2008 a fost, ca să spun aşa, un an al eliberării. Mi-am luat inima-n dinţi şi am reuşit să mă rup definitiv de serviciu şi de o meserie după care, la drept vorbind, nu m-am dat în vânt niciodată. Ei, şi, în ceea ce mă priveşte, se poate spune că asta a fost cea mai mare realizare a tuturor timpurilor 😀
Ce mi-aş dori în 2009, în afară de sănătate, de noroc şi, evident, de cel  puţin o sursă de venituri acceptabile pentru mine şi ai mei? Aş vrea să am parte de o altă realizare deosebită, din punctul meu de vedere: să reuşesc să scriu un roman care să-mi placă, să-mi placă în primul rând mie. Am găsit într-un fund de dulap o încercare mai veche, 134 de pagini standard, dactilografiate. Poate, după revizuiri şi adăugiri – vreo sută de pagini în plus – o să mă declar mulţumită. Asta numai dacă o să învăţ, în primul rând, cum să-mi fac un program de lucru şi, mai ales, cum să-l respect 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 2008 şi 2009

  1. sa ai parte, vero draga, de tot ce-ti doresti in anul asta! si, inca o data, felicitari pentru marea desprindere! welcome to the ranks of the freelancers!
    cit despre programul de lucru, ia uite ce advice-uri destepte am gasit azi: http://www.locusmag.com/Features/2009/01/cory-doctorow-writing-in-age-of.html
    macar de-as reusi sa ma tin si eu de ele…

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Multumesc pentru urari, pentru felicitari si pentru sfaturi, Horia. Fie sa ti se indeplineasca toate dorintele! 🙂

    Apreciază

  3. voicunike zice:

    Ar fi o mare realizare acel roman,de cind astept ceva pe copaci morti de la Tusha Vero,asa sa-ti ajute dumnezeu !

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Ma rog sa-mi ajute Dumnezeu!
    Pana una alta, am terminat de recitit cele 134 de pagini – sunt vreo 10 ani de cand le-am scris, am avut impresia ca citeam un text compus de altcineva, asa ca mi-a venit usor sa-i vad cusururile. Dar de aici pana la a scoate ceva bun din el mai e ceva cale – sper sa fiu in stare s-o parcurg in intregime! 😀

    Apreciază

  5. impricinatul zice:

    bai, tata! joaca la loto, castiga ceva banuti si apuca-te de roman!
    daca nu castigi, apuca-te de roman!

    Apreciază

  6. Vero zice:

    Aproape uitasem ca am scris randurile de mai sus acum un an!
    Oricum, cert este ca n-am scris romanul!
    Sa-mi fie rusine ca nu m-am tinut de promisiune! Dar, pe de alta parte, cred ca oricum l-as fi scris pentru sertar, sau ca sa mi-l public singura pe Internet. N-am destule relatii ca sa mi-l publice cineva pe hartie – sau cel putin asta e parerea mea in momentul de fata 😈

    Apreciază

Lasă un răspuns

