Vise, taică…

După ce am afirmat, într-un comentariu de pe blogul lui Mircea Pricăjan, cel de la care m-am ales cu leapşa asta, că mă mai gândesc până după sărbători, mi-a venit o idee. Şi, dacă tot mi-a venit…

Aşadar, ce idee SF mi-aş dori să se realizeze înainte de a mă muta eu de pe lumea asta? Păi, teleportarea. Cât despre locul unde am găsit-o, e vorba, bineînţeles, de serialul Star Trek.

De ce mi-aş dori să am parte de binefacerile teleportării?

– pentru că sunt un şofer mizerabil

– pentru că detest ambuteiajele

– fiindcă mă calcă pe nervi înghesuiala din mijloacele de transport în comun

– fiindcă deplasările consumă o grămadă de timp (şi de bani)

– fiindcă mi-aş dori să pot da o fugă duminica până în Canada, să beau o cafea cu cea mai bună prietenă a mea din copilărie, ajunsă acum dincolo de ocean

– fiindcă aş putea pleca în concediu fără să mă coste cazarea şi fără să mă-ntreb cu cine las motanul;  mi-aş putea petrece ziua, de exemplu, pe litoral (indiferent pe ce litoral) şi noaptea în apartamentul personal

Ce condiţii ar trebui să-ndeplinească teleportarea asta ca să-mi fie întrutotul pe plac?

– să fie gratis, sau la un preţ de nimic

– să implice schimbarea automată a vestimentaţiei, adică acum să fiu acasă, în pijama, şi în secunda următoare să apar în piaţă, îmbrăcată decent, cu sacoşa în mână (adică nu, fără sacoşă, tot ceea ce cumpăr să fie teleportat de pe cântar direct în frigiderul meu, sau în cămară, sau în şifonier, ş.a.m.d.), sau în sala unui teatru din Bucureşti, gătită elegant, sau… oriunde altundeva, având exact hainele potrivite pentru locul respectiv, fără să mă gândesc care ar trebui să fie.

 Cam atât, până una alta. Dar îmi rezerv dreptul de a face completări, când o să-mi mai vină vreo idee.

 Pe cine lepşuiesc? Păi, încerc cu Ovidiu Bufnilă şi cu Dario Pecarov, dacă am norocul să-i prind 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Vise, taică…

  1. aspoiu zice:

    Tusa Vero, tocmai m-ai lasat fara postul de leapsa….
    Acu’ tre’ sa ma gnadesc la altceva 😦
    Si cateodata doare!

    Apreciază

  2. aspoiu zice:

    *gandesc – cum spuneam, durerea…

    Apreciază

  3. Vero zice:

    Adevarul e ca-mi pare rau pentru tine, aspoiule, dar… deh, asa a fost sa fie. Cum spuneam, am vrut sa aman leapsa asta pana dupa sarbatori, dar ideea mi-a venit pe neasteptate si m-am gandit ca orice-i in mana nu-i minicuna. Se pare ca in asta a constat ghinionul tau – dar nu ma-ndoiesc c-o sa gasesti altceva 🙂

    Apreciază

  4. aspoiu zice:

    Cred ca-ti pare rau, da’ nu din cauza teleportarii… 🙂

    Apreciază

  5. Bine c-ai zis ca vii si prin Canada. Trebuie sa fac curat prin casa, sa tai o gaina, sa ma pregatesc de oaspetzi… (pentru c-o sa vii in vizita si pe la mine presupun… nu-i asa?) 🙂

    Apreciază

  6. Vero zice:

    @ aspoiu: Atunci din ce cauza imi pare rau? 🙂

    @ Catalin Sandu: Vin negresit, imi vizitez toti prietenii si toti cunoscutii. Poti sa-ncepi pregatirile imediat ce auzi ca s-a rezolvat cu teleportarea 🙂 Si sa te gandesti ce vrei sa-ti aduc din Romania, ca n-o sa fie greu de carat 😀

    Apreciază

  7. aspoiu zice:

    Ei, cre’ ca-i compatimeala, ca nu m-am oprit din citit mai iute…
    Dupa primul capitol si jumatate, de exemplu…
    😀

    Apreciază

  8. Vero zice:

    Ei, da, dar asta, cum s-ar spune, e alta gasca-n alta traista… 😀

    Apreciază

  9. mircea zice:

    ehei, în câte locuri nu m-aş duce şi eu!… însă, din păcate, de-ar exista teleportarea doar mi-aş face sânge rău, că tot n-aş avea timp să mă teleportez hai-hui 😦

    Apreciază

  10. Vero zice:

    Nici eu nu stau bine cu timpul liber 😦 , dar cu telepotarea as avea, oricum, de castigat si in privinta asta 😀

    Apreciază

  11. Pingback: “Un pic de timp” « VERONICISME

  12. Pingback: The blog that time forgot « Idei Înghesuite

Lasă un răspuns

