Frumoasă ţară, păcat că-i locuită…

Se pare că, pentru a nu fi înjurat de fanii scriitorilor români în viaţă, trebuie să compui, peste cărţile sus-numiţilor, numai recenzii (sau jumătăţi de recenzii) favorabile. (A se vedea cea din blogul cititorului SF.) Şi, pe de altă parte, dacă eşti român şi te apuci de scris, trebuie să te aştepţi să fii înjurat de compatrioţii cărora nu le place opera ta.

De ce ţinem neapărat să le impunem altora gusturile noastre, de ce ne grăbim să-i considerăm nişte oameni de nimic dacă nu le împărtăşesc? Citind printre rânduri, se simte o doză de venim şi în comentariul lipsit de invective al sătmărencei, şi in comentariile mele… În paranteză fie spus, se pare că am o serie de tendinţe pe care s-ar cuveni să mi le ţin în frâu 😦
De ce atâta intoleranţă, de ce atâta înverşunare, de ce atâta violenţă de limbaj? Ce fel de oameni suntem? Oare aşa am fost dintotdeauna? Oare a avut dreptate cel care a spus: Frumoasă ţară, păcat că-i locuită?

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, lumea cărţilor, nemulţumiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Frumoasă ţară, păcat că-i locuită…

  1. aspoiu zice:

    Se pare ca axioma aia cu „80-90% crap” se poate aplica la orice…

    Apreciază

Lasă un răspuns

