Fiecare cu ţicneala lui

Nu-mi plac blogurile/site-urile cu fundal negru. Au ceva deprimat, la fel ca nopţile lungi din decembrie…

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, nemulţumiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Fiecare cu ţicneala lui

  1. gurau silviu zice:

    oameni fara personalitate cu fobii si plini de superstitii se feresc de negru. 🙂 Pisicile negre, caii negri, hainele negre sunt pentru tipi lipsiti de inhibitii , de superstitii, echilibrati psihic si dinamic, pe ceilalti ai turteste negrul :)))) negrul simbolizeaza moarte, dar este si culoarea hainelor elegante, este culoarea trupelor de comando dar si culoarea vazuta in saloanele marilor milionari, negrul e doar o culoare, unora le place, altora nu.

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Mie imi place in unele cazuri si in altele nu. Iar asta e unul dintre cele in care nu-mi place 😛

    Apreciază

  3. Loredana zice:

    Unora negrul le face ochii praf daca e aplicat ca fundal pe site-uri, cum e cazul meu, iar eu nu am superstitii.

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Ai dreptate, Loredana, pe langa efectul deprimant, fundalul negru imi oboseste si mie ochi.

    Cat despre personalitate, Silviu, eu cunosc cateva persoane cu o personalitate foarte puternica, dar care detesta negrul cu desavarsire 🙂

    Apreciază

  5. gurau silviu zice:

    Posibil sa avem amndoi dreptate,a zis Rabinu”:)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

