Ce mă enervează azi

De ce îmi apare mie la „statistici”, în loc de graficul inteligibil de până acum, minunea de mai jos?

statistica 

A început de aseară şi o ţine tot aşa. Plus că se întâmplă numai aici, nu şi în blogul motanului. Ştie cineva de ce? Am facut eu vreo trăsnaie fără să-mi dau seama?

 

Completare:

Cred că m-am lămurit, într-o oarecare măsură: se încurcaseră cumva borcanele, eram, cumva, ba în contul meu, ba în cel făcut pentru motan. Mi-am dat seama când am vrut să editez articolul ăsta, ca să scot o greşeală de dactilografiere, şi am constat că nu puteam, fiindcă ajunsesem, cumva, fără să fac nimic în acest sens, în celălalt cont. După deconenctare şi reconectare, şi-au revenit şi „statisticile” la forma iniţială.

Probabil că am greşit făcând două conturi, poate că trebuia să fac două bloguri din acelaşi cont. Numai că nu ştiam (şi nu ştiu nici acum) cum să procedez pentru ca, în cel de al doilea blog, să nu apar eu ca autor, ci să apară acolo numele motanului. Şi, cum se zice că drumul cel mai scurt e ăla pe care îl ştii, am rezolvat problema cu un al doilea cont 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Help me! Please!. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

