Ce a mai apărut din ce-am tradus – Moştenirea Heorot

Heorot

roman SF tradus pentru editura Nemira

Mi-ar plăcea să aflu câteva păreri sincere despre acest roman – ale celor care l-au citit sau îl vor citi (după ce îl vor termina, fireşte). Ca să văd dacă se potrivesc cu părerea mea 😀

Suport şi opinii despre traducere 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Ce a mai apărut din ce-am tradus – Moştenirea Heorot

  1. paulcemk zice:

    sa inteleg ca are legatura cu Beowulf?

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Are. Pe o planeta recent colonizata vietuiesc niste monstri „dragalasi”, numiti grendeli, dupa numele balaurului din legenda lui Beowulf 🙂

    Apreciază

  3. kyodnb zice:

    hmm..nu am citit nici in engleza…pare interesanta cartea..abia mai devreme am aruncat un ochi pe wikipedia si bine ca nu m-am dus prea departe… dialogurile mai lipsec ca in rest cam e toata actiunea prezentata:D

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Ei, astept pana cand o citesti 😀

    Apreciază

  5. o_idee zice:

    Se poate citi ca si carte independenta sau te lasa asteptind urmatorul volum?

    Apreciază

  6. Vero zice:

    Se poate citi ca poveste independenta. Lasa loc pentru a fi continuata, asa cum poate fi continuata, de fapt, orice carte, dar nu te lasa „cu ochi-n soare” 🙂

    Apreciază

  7. o_idee zice:

    Multumesc!

    Apreciază

  8. aspoiu zice:

    Cica o sa iasa recenzia azi-maine 😀

    Apreciază

  9. Vero zice:

    Astept cu interes 😀

    Apreciază

  10. voicunike zice:

    Tusa Vero ai facut o treaba deosebit de buna,tine-o tot asa!

    Apreciază

  11. Vero zice:

    Multam, ma bucur ca ti-a placut.

    Apreciază

  12. voicunike zice:

    Pe cind volumul doi din serie?Nu de alta da’ am citit-o cu sufletul la gura.

    Apreciază

  13. Vero zice:

    Imi pare rau, dar habar n-am. Nu stiu nici macar ce-o sa primesc de tradus dupa ce termin cartea asta cu care ma lupt acum 🙂
    Te sfatuiesc sa-ntrebi pe blogul editurii. Presupun ca sunt interesati sa afle ce anume asteapta cu nerabdare cititorii 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

