Conexiune wireless

Nu mă pricep câtuşi de puţin la conexiunile wireless, dar acum sunt într-un aşa-zis concediu (adică mi-am luat cu mine laptop-ul şi o carte de tradus), am găsit aici o reţea wireless cu acces liber, care cică nu criptează datele, şi, după ce m-am abţinut o săptămână (conform principiului că atunci când nu ştii ce faci trebuie s-o faci cu grijă, modificat în forma: atunci când nu ştii ce faci trebuie să n-o faci, dacă nu e musai) am intrat pe Internet, după cum se vede.

Întrebarea este: mi-am asumat sau nu vreun risc procedând astfel?

Completare:
Am mai căutat cu Google câte ceva despre reţelele wireless şi am ajuns la concluzia că, daca există riscuri, ceea care şi le asumă e reţeaua, nu eu, ca utilizator ocazional. Am înţeles cumva greşit?

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Help me! Please!. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Conexiune wireless

  1. Vlad Puescu zice:

    Pai… e cam gresit. Informatia ca reteaua nu e securizata (nu are o cheie WEP) e un avertisment. Oricine poate intra, nu e pazita de nimeni si deci nimeni nu garanteaza ca informatia nu poate fi interceptata. In acelasi timp, in Franta stateam ore in sir in cafeneaua studenteasca (superba!) si, printre altele, comandam carti online cu cardul de pe Amazon.fr si foloseam online banking, dar nu mi-a golit nimeni niciodata contul. Daca e sa fii tinta unui atac, nici macar reteaua securizata nu te poate proteja. Dar e bine sa ai grija. Eu am inceput sa ma folosesc de acea reteau wireless nesecurizata pentru plati online doar dupa vreo 2 luni, timp in care m-am interesat daca au existat cazuri anterioare de furt de identitate, fraude bancare, cine are grija de retea etc.

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Multumesc mult pentru explicatii.
    Oricum, nu am intentia sa fac plati online cat mai stau aici. Ma uit doar prin niscaiva dictionare, prin ceva bloguri. citesc/trimit cate un mail, schimb cateva cuvinte pe mess…

    Apreciază

  3. mircea zice:

    tulai, aşa complicate-s căile wirelessului?

    Apreciază

  4. Animaliciul90 zice:

    Hai ca pincepi sa scrii din ce in ce mai bine 😛

    Apreciază

  5. penelopa1 zice:

    Riscurile sunt cam aceleali … Eşti protejată 100% numai dacă te retragi de pe internet, în … carapacea ţestoasei şi … tragi obloanele!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

