Ce am mai primit de tradus – 2

de tradus pentru editura RAO

Despre Clive Cussler nu s-ar putea spune că se înscrie printre autorii mei preferaţi, mai ales când e vorba să-l traduc 😉

Descrie prea multe… mijloace de locomoţie – plutitoare, zburătoare şi umblătoare – din punct de vedere tehnic. În celelalte două romane pe care i le-am tradus am dat peste câteva drăguţe de cuvinţele pe care nu le ştiam nici în româneşte, darămite în englezeşte. Iar în vreo două rânduri m-am uitat în dicţionar cu jale, sau, mai corect spus, ca mâţa în calendar, fără să am habar care dintre sensurile cuvântului era cel potrivit 😛

Noroc că am şi bărbat – nu ştie engleza, dar ştie să-mi spună ce să aleg în asemenea cazuri 😀

N-am idee dacă o să păţesc la fel şi de data asta, dar mi s-a spus ca nu-i bai dacă scap vreo prostie în această privinţă – are cine s-o corecteze. Aşadar… cu Dumnezeu înainte 🙂

 

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ce am mai primit de tradus – 2

  1. kyodnb zice:

    cu dicitionarele engleze online ati incercat? uneori mai sunt explicate si acolo destul de bine, si se poate da seama cat de cat despre ce cuvant e vorba sau la ce se refera :D…

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Da, bineinteles, apelez foarte des la ele. Numai ca explicatiile de acolo nu-mi sunt de cine stie ce folos daca nu cunosc termenul corespunzator din lb. romana 😦
    Da nu-i bai, o sa ma descurc cumva pana la urma – insa cu ceva mai multa bataie de cap, si necazul e ca eu sunt lenesa din fire 😀

    Apreciază

  3. doru zice:

    Ceva SF nu mai traduceti?

    Apreciază

  4. Vero zice:

    De obicei nu sunt mofturoasa, traduc ce mi se da… 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

