Ce am mai terminat de tradus

tradus pentru editura RAO

tradus pentru editura RAO

Este al patrulea volum din seria Pendergast, din care am tradus, anul trecut, şi primele două romane, Relicva şi Relicvariul.

Din câte ştiu eu, între timp a fost tradus – de Laura Maria Berteanu  – şi cel de al treilea roman al seriei, care se va numi, probabil, Vitrina de Curiozităţi. Dar habar n-am când urmează să apară.

Nu cunosc nici data apariţiei acestui al patrulea roman. Titlul propus de mine este Natură Moartă cu Ciori – şi presupun că va fi păstrat, având în vedere că nu se abate de la titlul originalului.
Cartea nu se ridică la înălţimea Relicvei, primul roman al seriei, care, pentru mine, a fost o surpriză foarte plăcută 🙂  Dar este o lectură foarte antrenantă, cât se poate de indicată pentru amatorii de senzaţii tari 😀
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

