Ce am mai primit de tradus – 1

de tradus pentru editura NEMIRA

de tradus pentru editura NEMIRA

O altă carte inclusă într-o serie – face parte din trilogia Ordinul Templierilor, al cărei prim roman, Cavaleri în Alb şi Negru, a apărut deja, anul trecut, în septembrie, la editura Nemira, în traducerea Adrianei Bădescu.

Nu am citit acest prim volum – adică sunt abia la primul capitol 😛

Îmi plac poveştile din evul mediu şi, în copilărie şi adolescenţă, mă dădeam în vânt după romanele/filmele de capă şi spadă (deşi n-am fost niciodată  „băieţoasă” din fire). Cartea mea de căpătâi a fost, multă vreme, Cei trei muşchetari. E cartea de pe care am recitit-o de cele mai multe ori în viaţa mea – cândva aveam boala recitirului, deprinsă dinainte de a învaţa literele. Pe vremea aia, recordul a fost deţinut de Isprăvile lui Păcală, de Petre Dulfu, din care o puneam pe mama să-mi citească seara de seară 🙂

Iar templierii mă fascinează de când am citit, tot în adolescenţă, Regii Blestemati, de Maurice Druon.

Şi motanul s-a bucurat când am primit cartea – el a luat în stăpânire cutia 😀

 

 

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

