Distracţii de weekend

Se pare că toţi indivizii care se însoară în târgul unde am domiciliul stabil trec pe sub fereastra mea, şi toţi prind semaforul pe roşu, şi toţi claxonează în draci… Că să nu mai spun că vecinul cu manelele a dat iar sonorul la maxim… Iar eu nu mai ştiu unde mi-am pus dopurile pentru urechi 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Distracţii de weekend

  1. Abra Gham zice:

    Riposteaza cu muzica country. Kenny Rogers si Kris Kristofferson. Sau Benny Hill. (Recunosc, m-am inspirat din recentul „Maestrul si marguerita”.)

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Asta poate ca i-ar „prii” vecinului. Pentru aia cu claxoanele trebuie altceva… 😀

    Apreciază

  3. voicunike zice:

    Saru’mina tusa Vero! La ce mai lucrezi?Ceva sefoaie? Motanul este bine?

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Sunt pe ultima suta de metri la Still life with crows – al patrulea volum din seria Pendergast, de Douglas Preston si Lincoln Child. Daca nu ma insel, cred ca m-ai intrebat mai demult daca e SF. Acum pot sa-ti spun ca nu e. E doar un roman antrenant – de aventuri si politist in acelasi timp.
    Motanul e bine. Se reface dupa weekend-ul petrecut la tara – unde a fost foarte suparat fiindca n-a fost lasat in compania motanilor socrilor mei, pentru ca ii jumuleste de cate ori ii prinde. Acum doarme pe cateva bucati de carton, tot ce a mai ramas din cutia in care am primit noua carte de tradus pt. Nemira: Standard of Honor, de Jack Whyte. Nici asta nu e SF, e cu templieri. Dar mie povestile din evul mediu imi plac cel putin la fel de mult ca SF-urile. La urma urmelor, sunt tot despre o alta lume, nu?

    Apreciază

  5. voicunike zice:

    Multam fain de raspuns,intr-adevar sunt carti frumoase si mie imi plac cele istorice dar cind ma gindesc ce soarta au avut templierii ma intristez,prea au avut un sfirsit crunt.

    Apreciază

Lasă un răspuns

