Afurisitul de „it”…

Monstrul meu – monstrul din traducerea cu care mă „lupt” acum… „It” în sus şi „it” în jos, şi eu dă-i şi tradu „el” în sus şi „el” în jos (noroc că i-am mai spus, destul de des, şi „creatura„) – pentru ca să aflu acum că era femelă! 😛

Drăguţ, nu? O să am ceva modificări de făcut…

Poate aşa o să mă-nvăţ minte şi o să citesc cărţile înainte de a le traduce!!!

Apropo, care e femininul substantivului „monstru”? 😛

😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, nemulţumiri, Traduceri, traducatori, etc. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Afurisitul de „it”…

  1. voicunike zice:

    Monstruta.

    Apreciază

  2. Abra Gham zice:

    Ea-monstru.

    Apreciază

  3. sebastian a. corn zice:

    femeie, pur şi simplu! 🙂

    Apreciază

  4. Vero zice:

    M-am gandit si eu la titlul asta…
    De fapt, am vrut sa scriu aici „AfurisITul de it” – si nu stiu de ce m-am razgandIT… 🙂 Poate fiindca ideea era de imprumut…

    Apreciază

  5. Bilă zice:

    Da chiar… e monstră sau moanstră?!
    Totuşi, părerea mea este că nu are feminin. Păi ce femeie ar sta cu un monstru? Ah, ba nu! Am găsit! Femininul lui monstru este bestie.
    Dar atunci, frumoasa din „Frumoasa şi Bestia” era lesbi?! Nu mai înteleg nimic…

    Apreciază

  6. Vero zice:

    😀
    Bestia era lesbi. Frumoasa n-avea incotro… 😛

    Apreciază

Lasă un răspuns

