Ironie

Când m-am apucat de scris SF, nici nu mi-a trecut prin cap c-o s-ajung să trăiesc din drepturi de autor. Numai că ironia sorţii face ca drepturile cu pricina să fie pentru traduceri!!! 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ironie

  1. impricinatul de corn zice:

    bai, da’ stiu c-ati chefuit la nunta asta de argint! ai stat ceva pana ai bagat chestia asta! 🙂
    drepturile de autor… bine ca ai vazut, macar, NISTE drepturi de autor, indiferent de care or fi ele.

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Adevarul e ca nu ma omor cu blogaritul, desi m-a distrat sa-mi fac mai multe bloguri – care nu sunt, insa, decat un soi de jucarii; scriu si io, din cand in cand, „2 vorbe 3 prostii”, cum se spune… 😀
    Cat despre drepturile de autor, pentru traduceri apar – desi nu se ridica la cine stie ce suma si uneori intarzie. Dar, cel putin deocamdata, ma descurc cu ele; si e bine fiindca fac ceva care-mi place…
    Dar comentariul tau e demoralizant 😦 (din punct de vedere material) pentru intentiile mele de a ma stradui sa scriu, pana la urma, un roman publicabil. Adica imi inchipuiam ca cineva ca tine, care a publicat cateva pana acum, a vazut si oarece drepturi de autor, macar pentru o parte dintre ele 🙂

    Apreciază

  3. din ’96 n-am mai văzut nici un ban din scris, mda. ba nu, mint, mi-a plătit cbg o chestie din Lumi Virtuale.

    Apreciază

Lasă un răspuns

