Ca şi cum aş da timpul înapoi…

Ce-mi place mie atunci când scriu – nu pe site-ul/blogul altuia şi fără fi fost publicat de hârtie – este că orice se poate şterge/modifica. Ca şi cum aş da timpul înapoi…

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Ca şi cum aş da timpul înapoi…

  1. ufff, ce-as mai da si eu timpul inapoi si-as ramane pe unde am fost plecat!
    pacat ca viza aia e pe hartie…
    si noroc cu prietenii pe care-i am pe-aici.
    🙂

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Întotdeauna apare şi un dram de noroc, nu?

    Mă întreb dacă există cineva care să nu aibă nici un motiv să dea timpul înapoi… Şi mă gîndesc ce harababură ar ieşi dacă asta s-ar putea face, dacă toată lumea ar putea s-o facă…

    Apreciază

  3. radupress zice:

    Se spune ca un optimist este un pesimist care mai pastreaza speranta, dar oare ce se mai poate sune despre pesimisti, or mai fi recuperabili ?

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Reciproca ar fi: un pesimist este un optimist care şi-a pierdut speranţa. Dar se întâmplă să mai şi găseşti ceea ce ai pierdut, aşa că – de ce n-ar fi şi pesimiştii recupetabili?

    Apreciază

  5. radupress zice:

    Speranta este singura stare sufletesca ce a ramas in urna deschiderii ” Citiei Pandorii „

    Apreciază

  6. paul zice:

    offtopic…….Paste Fericit si Sarbatori minunate! 😉

    Apreciază

  7. Vero zice:

    Mulţumesc! 🙂
    SĂRBĂTORI FERICITE tuturor!

    Apreciază

  8. voicunike zice:

    Pentru doamna Vero-Paste fericit si sarbatori minunate alaturi de cei dragi! multa putere de munca si cit mai multe carti!

    Apreciază

  9. Vero zice:

    Mulţumesc, voicunike. Sărbători fericite în continuare şi tot ce-ţi mai doreşti!

    Apreciază

Lasă un răspuns

