„Ai să mă ierţi în fiecare noapte…”

„Ai să mă ierţi în fiecare noapte
Şi-am să te mint în fiecare zi…”

Traducând The 7 Dumpest Relationship Mistakes Smart People Make – un paragraf despre modul total diferit în care reacţionează, în general vorbind, un bărbat şi o femeie atunci când li se înşeală încrederea – mi-am adus aminte de versurile astea. Am fost întotdeauna de părere că se ascunde atât de mult adevăr în spatele lor… – precum şi în spatele acelui banc vechi în care Bulă întreabă de ce certurile dintre părinţii lui au început să dureze mai mult de o zi, iar răspunsul tatălui său este: „A murit ăla care ne-mpăca!” 😀 , cu toate că versurile sugerează mult mai multe decât mai sus citata poantă sarcastică…

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la „Ai să mă ierţi în fiecare noapte…”

  1. Sono io zice:

    Ai fi putut sa spui si tu mai frumos bancul ala… Da cred ca ti-a fost lene =))

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Eu sunt sigură că mi-a fost lene! 😀

    Apreciază

  3. Am sa te mint in fiecare zi , ai sa ma ierti in fiecare noapte

    Apreciază

Lasă un răspuns

