Ciudat

Există vreun virus care strică fişierele jpeg? Cum poate ajunge o poză să arate după chipul şi asemănarea celei de mai jos – tocmai am observat că am cel puţin vreo 5 care au ajuns aşa – deşi ca thumbnails arată OK!

Ciudat

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Help me! Please!. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ciudat

  1. paulcemk zice:

    Pai depinde, poate avea si alta cauza, personal, nu cred ca sunt virusi, ci poate nu sunt complet copiate de pe un dispozitiv pe altul, sau probleme cu aparatul de fotografiat. Cred ca exista virusi care ataca jpg-urile, dar nu le pot modifica pixelii(imaginea).poate ma insel :-??

    Apreciază

  2. paulcemk zice:

    dungile acelea din poza imi amintesc de interferente la programele tv, sau cand ma uit la film pe calculator din cauza placii video, dar nu cred ca este cazul aici.

    Apreciază

  3. Vero zice:

    A, între timp mi-am adus aminte că n-am descărcat fotografiile din aparat direct pe calculatorul ăsta, aici au ajuns prin copiere. S-ar putea ca asta să fie „cheia enigmei” 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

