nautilus.nemira.ro

Mă bucur c-o să reapară revista Nautilus – poate aşa o să am motiv să-ncerc să mai scriu şi eu câte ceva! 🙂

Şi mă bucur c-o să fie în format electronic – n-o să poată spune nimeni c-o desfiinţează fiindcă nu e rentabilă! 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în surprize plăcute. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la nautilus.nemira.ro

  1. sa vedem ce-o iesi.
    io deja am inceput la roman, pacat ca tre’ sa fac o pauza destul de lunguta, dar anul asta o sa fie. curajos sunt, avand in vedere c-am o povestire si jumatate la activ pan-acu, tavalite si-alea. una jumate tavalite, adica, pe-altele nu le-a vazut lumea.
    ah, stai ca asta nu-i jurnalul meu.
    voiam sa spun ca trebuie sa tintesti mult mai sus ca sa ti se-mplineasca macar pe sfert. esti de acord?

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Oh, da, sunt… 🙂
    Spor la roman!

    Apreciază

  3. a, am uitat sa-mi multumesc. nu-s ce-ai vazut la blogul meu, dar…
    multumesc

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Atunci suntem chit, nici io nu stiu ce-ai vazut tu la al meu 😀

    Mie imi place cum scrii. 🙂

    Apreciază

  5. michael zice:

    MD: daca iti propui sa fii nr.1, s-ar putea sa ajungi. daca iti propui sa fii nr.12, mai mult de nr.12 sigur nu ajungi. asa ca succes. astept romanul. dar primim si povestiri.
    scuze vero, ma bag si eu ca musca-n laptele altuia

    Apreciază

  6. Vero zice:

    Nu-i bai, un blog e un pahar cu lapte pus la dispoziţia tuturor muştelor – iar tu faci parte din categoria celor care ştiu ce spun, fiind, aşadar, binevenite! 😀

    Apreciază

  7. V: mersi tare mult. si scuze… asa-ti vine cateodata sa-ti versi oful cand vrei sa scrii zece pagini pe zi si n-ai cum
    M: perfect de acord. inc-o data bafta si la multe aparitii! era o chestie strict personala – de-abia astept sa-l duc la capat si ma oftic ca sufera amanare, oricum o iesi el

    sper ca n-am acrit laptele

    Apreciază

  8. Vero zice:

    Nu s-a acrit, nu-ţi face probleme… Ca să nu mai spun că-mi place şi laptele acru… 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

