Alte personaje, alte nume, alţi peri albi…

Cum o chema pe vrăjitoarea cea buna din Vrăjitorul lui Oz? Glenda, sau Glinda? În acest The Rose Labyrinth scrie şi aşa, şi aşa, cu Google am gasit ambele variante, cartea cu povestea n-o mai am…

Aş pune Glenda, parcă-mi sună mai bine… Parcă… 😉

Dacă aş fi vrăjitoare, aş putea întreba motanul, care mă priveşte cu ochii rotunzi, încă nereuşind să se hotărască asupra celui mai confortabil loc de culcare… 😀 Dar nu ştiu de ce-mi închipui că jivina cunoaşte răspunsul! 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în nemulţumiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

