Născocit sau amintit?

Hoţii/hoţul de timp… Îmi place cum sună – ca titlu.

Dar mă întreb dacă îl ştiam de undeva, dacă tocmai mi l-am amintit sau dacă l-am născocit. Şi încă nu văd povestea din spatele lui (cea pe care aş pune-o eu acolo) – deocamdată nu e decât o nebuloasă, un vârtej, un talmeş-balmeş de forme nedefinite şi întretăiate, de culori incerte, de personaje neplămădite – mogâldeţe de lut, încă diforme, hidoase -, de fapte nu numai nesăvârşite, ci şi neimaginate…

Dar poate că, odată şi odată… Cine ştie? 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Născocit sau amintit?

  1. daca l-ai nascocit, n-ai fost prima 🙂
    vezi aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Thief_of_Time
    si aici: http://en.wikipedia.org/wiki/A_Thief_of_Time
    si aici: http://www.imdb.com/title/tt0367135/
    sorry to disappoint you.
    de sunat suna insa bine si nu scrie nicaieri ca titlul care inspira o lucrare originala e musai sa fie original. asa ca pune mina si scrie!

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Nu e o dezamăgire. Mă aşteptam să mai existe.
    Beleaua e că nu mai găsesc timp pentru scris. (E un timp pe care s-ar putea spune că mi-l fur singură. Mă lăcomesc la prea multe traduceri sau – pur şi simplu – sunt prea moşmondită! 😀 )

    Apreciază

  3. Rusine, tusa Vero! 🙂
    …Rusine noua, astora care te incarcam cu traduceri.

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Oh, nu! 😀
    La urma urmelor, nu mă obligă nimeni să accept traducerile 😀
    Dar am constatat că din traduceri se poate trăi, pe când din scris, acum şi aici, când eşti, totuşi, o tuşa Nimeni şi, cinstit vorbind, nici nu se poate spune că-ţi dă talentul pe dinafară 😉 … – în privinţa asta am dubii serioase 🙂

    Apreciază

  5. pe Terry-l stiam, dar vad ca s-a spus. oricum, cu constiinta asta universala, vezi sa nu-ti fi scris nimeni inainte si povestea

    Apreciază

  6. Vero zice:

    A, nu-mi fac griji din pricina asta! 😀 Cum scriu primul paragraf, cum îl pun în blog – şi nu mă-ndoiesc că, dacă o să fie cazul, se vor găsi niscai suflete caritabile care să mă anunţe că l-au mai citit în încă vreo trei locuri! 😀

    Apreciază

  7. Abra Gham zice:

    Mie „Nascocit sau amintit” imi place ca titlu.

    Apreciază

  8. Vero zice:

    OK, dar întrebarea cheie este: Pe ăsta l-a mai folosit altcineva? 😀 . 😀 . 😀

    Apreciază

  9. michael zice:

    Vero, lasa fitzele si pune mina si scrie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

