Dialoguri

Până una-alta, îmi place să traduc cartea asta (Taltos, de Anne Rice) pentru că are o grămadă de dialoguri! 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Traduceri, traducatori, etc. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Dialoguri

  1. Sono io zice:

    Imi amintesc ca mi-ai povestit cum iti cumparai tu carti, pe vremuri… Le rasfoiai ca sa vezi daca au sau nu dialoguri, si cat de multe sunt 😀

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Uite la ce te poţi aştepta când faci confidenţe! 😀

    Apreciază

  3. miculgeorge zice:

    Dacă dvs. consideraţi că merită, votaţi filmuleţul realizat de mine, „Îl căutaţi pe Moş Crăciun?”, disponibil pentru vizualizare la: http://www.homemade.ro/veziclip.php?id_clip=1212 . Imaginea nu este la o calitate grozavă, dar nu e vina mea, vă asigur! Am uploadat filmuleţul la calitatea cea mai mare posibilă (a ocupat cca. 50 MB), iar dacă va fi difuzat pe PRIMA TV, în cadrul emisiunii HOMEVIDEO (duminică, 19.30), va fi totul OK. Aşadar, înregistraţi-vă pe homemade.ro şi votaţi! http://www.homemade.ro/veziclip.php?id_clip=1212

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Poate c-o fi meritând, dar, până una-alta, zău că nu văd ce legătură are cu ce îndrugam eu aici! 😉
    Cu excepţia faptului că în filme există, de obicei, dialoguri! 😀

    Apreciază

  5. Diana zice:

    buna ziua!

    imi permit sa va intreb cand va fi lansat si la noi volumul „taltos”?

    va multumesc 🙂
    diana.

    Apreciază

Lasă un răspuns

